Τρίτη 19 Οκτωβρίου 2021

Ζητείται διαφάνεια για τα 40,5 εκατ. ευρώ

 

  • Ο Στέλιος Πέτσας, τα media και η «ρεβάνς» που θέλει ο ΣΥΡΙΖΑ

 

Η διάθεση των διαφημιστικών κονδυλίων της «λίστας Πέτσα» αξιοποιήθηκε από τον αντιπολιτευτικό ΣΥΡΙΖΑ, αρχικά με δημόσια παρέμβαση του Αλέξη Τσίπρα, που έγινε μετά την παραίτηση του αυστριακού καγκελάριου Κουρτς. Η επαναφορά του θέματος στην πολιτική αντιπαράθεση προκάλεσε και νέο γύρο αντιπαράθεσης ανάμεσα στη ΝΔ και τον ΣΥΡΙΖΑ, μετά το αίτημα για Εξεταστική Επιτροπή περί των διαδικασιών διάθεσης των κονδυλίων.

Το διαφημιστικό πακέτο ύψους 40,5 εκατ. ευρώ προς τα ΜΜΕ από την κυβέρνηση περιλαμβάνει τη «λίστα Πέτσα» με την καμπάνια «Μένουμε Σπίτι» (22 εκατ. ευρώ) και τη «λίστα Κικίλια» (18,5 εκατ. ευρώ) για τη διάθεση του εμβολίου. Η αξιωματική αντιπολίτευση από την πλευρά της είχε θέσει το ερώτημα για το ότι δεν έγιναν οι καμπάνιες δωρεάν, όπως προβλέπεται από τη νομοθεσία, και επιπλέον το ζήτημα της αδιαφανούς διάθεσης των κονδυλίων.

Στην πρώτη περίπτωση, η καμπάνια έγινε με απευθείας ανάθεση στην Initiative Media, η οποία διαχειρίστηκε το ποσό των 20 εκατ. ευρώ, συμπεριλαμβανομένου ΦΠΑ. Η καθυστερημένη αντίδραση και το γεγονός πως το μεγαλύτερο μέρος (13 εκατ. ευρώ)  πήγε σε ιστοσελίδες(!) προκάλεσε αντιδράσεις. Ο τρόπος που είχαν κατανεμηθεί τα χρήματα, υπέρ των ιστοσελίδων και σε βάρος των τηλεοπτικών σταθμών, είχε προκαλέσει την αντίδραση του Βαγγέλη Μαρινάκη, ο οποίος αποφάσισε τελικά να επιστρέψει στο Δημόσιο η Άλτερ Έγκο ΜΜΕ τα χρήματα που έλαβε από την κρατική διαφήμιση.



Πηγή

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου