To σχέδιο για τη δημιουργία Super League TV μπαίνει στο τραπέζι των συζητήσεων για να αλλάξει τα δεδομένα στο πεδίο της συνδρομητικής τηλεόρασης στην Ελλάδα. Οι ισχυρότερες αλλά και οι μικρότερης δυναμικής ομάδες εξετάζουν το ενδεχόμενο δημιουργίας αυτόνομης πλατφόρμας, η οποία θα έχει συνδρομητές τους φιλάθλους, με παράλληλα έσοδα από χορηγίες. Τα δικαιώματα του πρωταθλήματος της Super League μέχρι και το τέλος της σεζόν ανήκουν στη Nova.
Διά τὴν Πόλῐν
Μαρμαρωμένος βασιλεύς ἐστί ὁ δῆμος ὁ ἑλληνικός
Τήν ῥίζᾰν αὐτοῦ εὑρήσει
Αἱ θάλατται, τά Μυστήρια τῆς Ἐλευσῖνος, αἱ ἐκκλησίαι
Τὰ ἄπιστᾰ ὄντα λήψονται τὸ Μέγιστον Φῶς
Περιμένω τὴν στιγμήν διά τὴν Πόλῐν
Διά τὸν Ναόν τῆς τοῦ Θεοῦ Σοφίᾱς
Ὅρους ἀντέστρεψα
Εἶμαι ὁ Ἕλληνας ποὺ πολεμᾶ
Εἶπαν πὼς χάθηκα
Δρόμους μου χάραξαν
Ἔμεινα μόνος μου κι ὅμως ἐπέζησα
Ἔζησα στὴ φωτιά
Κυριακή 28 Φεβρουαρίου 2021
Κόντρες στην «Αυγή»
Σάββατο 27 Φεβρουαρίου 2021
Για την ειδική διαχείριση του ΔΟΛ
ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ
Εκφράζουμε την πλήρη οργή και αγανάκτησή μας για όσα διαρρέονται από τους ειδικούς διαχειριστές του ΔΟΛ σχετικά με τα απόλυτα νόμιμα δικαιώματά μας για τις αποζημιώσεις, τα δώρα και τους μισθούς υπερημερίας που μας οφείλουν.
Τέσσερα χρόνια πέρασαν από την έναρξη της διαδικασίας και αφού έχασαν όλες τις δίκες και με τον δικό μας αγώνα οι αποζημιώσεις χαρακτηρίστηκαν από όλα τα Δικαστήρια άμεσα πληρωτέες, αφού ήλθε ο νόμος 4772/2021 να το επαναλάβει και να εντάξει και όλους τους οφειλόμενους μισθούς στα ποσά που πρέπει να πληρωθούν άμεσα, ακούγεται ότι οι ειδικοί διαχειριστές σχεδιάζουν παράνομες πράξεις εναντίον μας. Ισχυρίζονται, όπως μάθαμε, ότι ο νόμος 4772/2021 λέει πως αυτά (μισθούς και αποζημιώσεις) δεν τα δικαιούνται όσοι ήταν σε επίσχεση εργασίας (και ας είχαν δουλέψει 30 χρόνια στον ΔΟΛ).
Για να κατανοήσουν οι ενδιαφερόμενοι και το πανελλήνιο για τι είδους ανθρώπους πρόκειται, παραθέτουμε την διάταξη του άρθρου 40 του νόμου : Κατά την αληθή έννοια της παρ. 2 του άρθρου 77 του ν. 4307/2014 (Α’ 246), στις δαπάνες της λειτουργίας της επιχείρησης κατά την ειδική διαχείριση, περιλαμβάνονται και οι απαιτήσεις που δημιουργούνται μετά τη θέση της επιχείρησης σε καθεστώς ειδικής διαχείρισης, για την καταβολή οφειλομένων μισθών, επιδομάτων αδείας και εορτών, αποζημίωσης μη ληφθείσας άδειας, καθώς και αποζημιώσεων συνεπεία καταγγελίας των συμβάσεων εργασίας.
Που υπάρχει αλήθεια στο νόμο αναφορά στην επίσχεση εργασίας;
Ξεπέρασαν κάθε όριο ανοχής και πλέον εμείς “διαβαίνουμε τον Ρουβίκωνα”.
Εάν αποτολμήσουν τέτοια παραβίαση του νόμου, θα βρεθούν μπροστά σε όλα τα ποινικά και αστικά Δικαστήρια που προβλέπει ο νόμος.
Θα τους οδηγήσουμε με συνεχή και ανελέητο αγώνα εκεί που τους πρέπει.
Αρκετά έπαιξαν με τις ζωές μας, αρκετά ανεχθήκαμε τις συμπεριφορές τους.
Δράση Προάσπισης Εργασιακών Δικαιωμάτων Εργαζομένων ΔΟΛ
Πηγή: typologies.gr
Οι Ψυχοβγάλτες της Κοινωνίας
Η φράση «πολιτική ευθύνη» έχει εκπέσει και υπονομευθεί εννοιολογικά στο βάραθρο της αστικής δημοκρατίας, σε βάθος που πλέον ομοιάζει με μια αφηρημένη ιδεολογική ανάμνηση. Όποιος χρησιμοποιεί τη συγκεκριμένη φράση απευθείας λογίζεται ως αφελής ή εκούσιος εντεταλμένος της αντιπολίτευσης. Τί συμβαίνει όμως όταν ο όρος «πολιτική ευθύνη» ανδρώνεται σε ένα πλαίσιο μιας κοινωνίας που αιμορραγεί τον τελευταίο μήνα; Αιμορραγεί από τις πληγές των ανθρώπων που κακοποιήθηκαν σεξουαλικά, σωματικά και ψυχολογικά, αλλά βρήκαν τη δύναμη να συναρθρώσουν το ελληνικό κίνημα του #metoo, συνασπισμένοι έναντι των κακοποιητών τους. Αιμορραγεί από τη διαχείριση της πανδημίας που παραβιάζει συστηματικά τους συνταγματικούς νόμους με απαγορεύσεις κυκλοφορίας, συνεχή βαριά πρόστιμα και ελάχιστη κρατική επένδυση στο δημόσιο υγειονομικό σύστημα
της Μίκας Αγραφιώτου
Αιμορραγεί από τους χιλιάδες ανέργους που έφερε η πανδημία και η διαχείρισή της, που πλέον βρίσκονται σε συνθήκες φρικτής ένδειας. Από τους αντί-δημοκρατικούς νόμους που ψηφίστηκαν για την Παιδεία, που έφεραν την αστυνομία μέσα στα πανεπιστήμια. Αιμορραγεί διαρκώς, ασταμάτητα και σε καθημερινό επίπεδο που πλέον έχει καταστεί η ρουτίνα μας.
Στο βιβλίο του ‘’Ο Ψυχοβγάλτης’’, ο Γάλλος συγγραφέας Boris Vian συνέθεσε τον μικρόκοσμο μιας φαντασιακής κωμόπολης όπου κανένας κάτοικος δεν νιώθει καμία απολύτως ντροπή για τις πράξεις και τις δράσεις του, με εξαίρεση τον βαρκάρη του χωριού, ο οποίος επωμίζεται όλες τις τύψεις των κατοίκων. Αυτόν βρίσκει πρώτος ο κεντρικός ήρωας της ιστορίας, ο ψυχίατρος Μακαβριωάννης που καταφτάνει για να μελετήσει τους ανθρώπους της μικρής πόλης και που σταδιακά θα μετατραπεί στον ρόλο του βαρκάρη:
«Τί συνέβη; ρώτησε ό Μακαβριωάννης. Πέσατε από τη βάρκα;
—Έκανα τη δουλειά μου, είπε ό άνθρωπος. Μέσα σ’ αυτά τα νερά πετάνε τα πεθαμένα πράγματα, για να τα ψαρέψω. Με τα δόντια. Πληρώνομαι γι’ αυτό. Πρέπει να τα ψαρέψω με τα δόντια μου, είπε ό άνθρωπος. Τα πράγματα πού έχουν σαπίσει ή πού έχουν πεθάνει, γι’ αυτό τα πετάνε. Συχνά, τα αφήνουν επίτηδες να σαπίζουν για να μπορέσουν να τα πετάξουν. Και πρέπει να τα πιάσω με τα δόντια μου. Και να σκάσουν ανάμεσα στα δόντια μου. Να μου μολύνουν το πρόσωπο.
— Σάς πληρώνουν ακριβά γι’ αυτό; ρώτησε ό Μακαβριωάννης.
— Μου προμηθεύουν τη βάρκα, είπε ό άνθρωπος, και με πληρώνουν με ντροπή και χρυσάφι.»
Με μια αυθαίρετη αντιπαραβολή, φαίνεται πως κατασκευάζουμε συστηματικά κοινωνικούς ‘’Μακαβριωάννηδες’’, ανθρώπους που επωμίζονται όλη τη ντροπή μιας κοινωνίας αντί των ιθύνοντων. Μακραβριωάννηδες πάλι οι φοιτητές, πάντα πιστοί στον ιστορικό- πολιτικό τους ρόλο να ξελασπώνουν εκείνα τα αγαθά που το αστικό κράτος κατακρεουργεί. Μακαβριωάννηδες οι υγειονομικοί υπάλληλοι, μετά από τόσα ψεύδη και ειρωνείες, παλεύουν μια πανδημία με μειωμένο προσωπικό, λίγες ιατρικές μονάδες και ακόμα πιο λίγες ΜΕΘ. Μακαβριωάννης και ο Δημήτρης Κουφοντίνας, μέσα από το ύστατο μέσο της απεργίας πείνας και δίψας που απειλεί τη ζωή του, η οποία κρέμεται από μια κλωστή χωρίς κανέναν ευφημισμό. Σηκώνει τη ντροπή των αυτό-αποκαλούμενων ‘’δημοκρατικών’’ που τρέχουν να σηκώσουν τη ρομφαία της θανατικής καταδίκης.
Σκίτσο του Θανάση Καράμπαλιου που λογοκρίθηκε στα social media
Τη ντροπή για ένα πολίτευμα που δεν εκπληρώνει τα νομικώς κατοχυρωμένα δικαιώματα κρατουμένων. Τη ντροπή για ένα πολίτευμα που γεμίζει το πανεπιστημιακό campus του ΑΠΘ με αμέτρητες αστυνομικές δυνάμεις που χτυπούν και συλλαμβάνουν φοιτητές ενώ τους σέρνουν στην άσφαλτο σαν να είναι άψυχα τσουβάλια. Τη ντροπή για ένα πολίτευμα που διόρισε τον Δημήτρη Λιγνάδη στην θέση του διευθυντή του Εθνικού Θεάτρου παρά τη σωρεία κατηγοριών για ‘’ανάρμοστες συμπεριφορές’’ από σύσσωμα τα ιδρύματα στα οποία δούλεψε κατά καιρούς. Τη ντροπή και για τη μεθοδική συγκάλυψη του Λιγνάδη -για σχεδόν ένα εικοσαήμερο- από την υπουργό πολιτισμού και την κυβέρνηση όταν έλαβαν χώρα οι επίσημες καταγγελίες για βιασμούς, παιδοβιασμούς και κακοποίηση ανηλίκων. Μια συγκάλυψη που έδωσε τον απαραίτητο χρόνο στον ‘’γνωστό σκηνοθέτη και ηθοποιό’’ να λάβει όλα τα μέτρα προστασίας του και να παρουσιαστεί ‘’διαβασμένος’’ στη ΓΑΔΑ λίγη ώρα πριν βγει το επίσημο ένταλμα σύλληψης εναντίον του. Στα μέτρα προστασίας του Λιγνάδη προσμετράμε και τον ‘’θεματοφύλακα της δημοκρατίας’’, γνωστό τηλε-δικηγόρο, Αλέξη Κούγια, που επέλεξε ως συνήγορο υπεράσπισης. Η ντροπή και για τον Κούγια, που έκανε περιοδεία σε όλα τα τηλεοπτικά κανάλια αποκαλώντας τους μάρτυρες ‘’«επαγγελματίες» ομοφυλόφιλους, οι οποίοι ως επάγγελμα έχουν την επ’ αμοιβή συνύπαρξή τους με αντίστοιχους ομοφυλόφιλους’’ υποστηρίζοντας πως το πρόσωπο του Λιγνάδη εργαλειοποιείται ώστε να χτυπηθεί η κυβέρνηση σχετικά με τις επενδύσεις του Ελληνικού. Η ντροπή για την υπονόμευση των θυμάτων, για την αναίσχυντη συκοφαντία και συνωμοσιολογία.
Μιας και αναφέρθηκε η επένδυση στην περιοχή του πρώην αεροδρομίου του Ελληνικού, αξίζει να αναφερθεί ότι την ίδια άποψη με τον Κούγια έχει και ο Υπουργός Ανάπτυξης, Άδωνις Γεωργιάδης. Σύμφωνα με τον υπουργό, η κ. Λίνα Μενδώνη είναι καλή υπουργός επειδή «ξεκλείδωσε τις μεγάλες επενδύσεις». Επενδύσεις οι οποίες καταστρέφουν ολόκληρους περιβαλλοντικούς χώρους natura για την ανέγερση αιολικών πάρκων, χωρίς καμία σημασία στις εναντιώσεις των κατοίκων των εν λόγω περιοχών που συλλαμβάνονται και όλας για τις διαμαρτυρίες τους. Επενδύσεις όπως το πρώην αεροδρόμιο του Ελληνικού στο οποίο επισυνάπτεται η καταπάτηση του αρχαιολογικού χώρου που υπάρχει εντός του και οι πολιτικές των εφοπλιστών εις βάρος του κράτος μέσω της συστηματικής καθυστέρησης του έργου. Επενδύσεις όπως ο Σταθμός της Βενιζέλου στο ΜΕΤΡΟ Θεσσαλονίκης όπου παρά τις αδιάκοπες εκκλήσεις και επικλήσεις των αρχαιολόγων, των μηχανικών, των ανθρώπων του πολιτισμού σε εσωτερικό και παγκόσμιο επίπεδο για τη μη απόσπαση των αρχαιοτήτων, το υπουργείο πολιτισμού και το ΚΑΣ αποφάσισε να προβεί στην εγκληματική πράξη της απόσπασής τους. Να σημειωθεί ότι με την απόσπαση καταστρέφεται δια παντός μέρος της Ρωμαίικης πόλης της Θεσσαλονίκης, τα αρχιτεκτονικά κατάλοιπα της οποίας έφερε στο φως η αρχαιολογική σκαπάνη κατόπιν των ανασκαφικών διαδικασιών που έλαβαν χώρα παράλληλα των εργασιών κατασκευής του ΜΕΤΡΟ στην πόλη. Αποφάσεις όπως η αποκοπή των πέντε μεγάλων/κρατικών μουσείων (Εθνικό Αρχαιολογικό Μουσείο, Βυζαντινό και Χριστιανικό Μουσείο, Αρχαιολογικό Μουσείο Θεσσαλονίκης, Μουσείο Βυζαντινού Πολιτισμού, Αρχαιολογικό Μουσείο Ηρακλείου) από την αρχαιολογική υπηρεσία που λήφθηκε αιφνιδιαστικά από το Υπουργικό Συμβούλιο για την μετατροπή τους σε Νομικά Πρόσωπα Δημοσίου Δικαίου. Όπως αναφέρει ο Σύλλογος Εκτάκτων Αρχαιολόγων (Σ.Ε.Κ.Α), η απόφαση αυτή υπονομεύει τον ενιαίο χαρακτήρα της Αρχαιολογικής Υπηρεσίας και οδηγεί στη διάλυσή της, καθώς υπονομεύει και τον ίδιο τον δημόσιο και εκπαιδευτικό χαρακτήρα των Μουσείων.
Ξεκλειδώθηκαν, λοιπόν, οι μεγάλες επενδύσεις για τον πολιτισμό, αποδομώντας και σαρώνοντας ολόκληρο το πολιτισμικό κεφάλαιο στον πυρήνα του.
Είναι αλήθεια ότι 56 γνωστές προσωπικότητες υπέγραψαν την εμπιστοσύνη τους προς το πρόσωπο της Λίνας Μενδώνη όσον αφορά την επιστημονική της ακεραιότητα. Το ζήτημα είναι ότι η επιστημονική ικανότητα και ακεραιότητα δεν αμφισβητήθηκε ποτέ -αν και θα μου επιτρέψετε, ως ομότεχνή της, να επισημάνω ότι η ανασκαφή με μπουλντόζες δεν προτιμάται ως ανασκαφική μέθοδος από τότε που ο μακαρίτης ο Sir Mortimer Wheeler ανέπτυξε το ανασκαφικό σύστημα των τριών διαστάσεων μετά το πέρας του Α’ Παγκοσμίου Πολέμου-. Αμφισβητείται, όμως, η πολιτική της ικανότητα κατόπιν της επιλογής του Λιγνάδη για διευθυντή του Εθνικού Θεάτρου και ιδίως, η στάση της μετά τις κατά συρροή καταγγελίες βιασμού που έγιναν προς το άτομό του.
Αμφισβητείται, επίσης, η αποτελεσματική ικανότητά της στη διαχείριση του πολιτισμικού πεδίου μέσα στην πανδημία, η οποία επέφερε χιλιάδες άνεργους καλλιτέχνες και ανθρώπους που δραστηριοποιούνται σε καλλιτεχνικούς κλάδους. Αντίστοιχα, αμφισβητείται η επαρκής διαχείριση της περίπτωσης της φωτιάς που ξέσπασε στο αρχαιολογικό χώρο των Μυκηνών τον φετινό Αύγουστο.
Ο αρχαιολογικός χώρος των Μυκηνών μετά την φωτιά
Για να μη μακρυγορήσουμε, αμφισβητείται η πολιτική της ικανότητα, όχι η επιστημονική. Και αυτό, εν τέλει, δεν είναι και κάτι απαραίτητα τρισκατάρατο. Στην ιστορία, έτσι και αλλιώς, υπάρχουν και περιπτώσεις αξιόλογων επιστημόνων διαφόρων κλάδων που όταν ανέλαβαν πολιτικά αξιώματα φάνηκαν ανάξιοι των περιστάσεων. Για αυτό ακριβώς τον λόγο υπάρχει ο όρος της ‘’πολιτικής ευθύνης’’, τόσο με την ηθική όσο και με τη συνειδησιακή έννοια, και δεν είναι απλά μια φράση που χρησιμοποιείται κατά το δοκούν, αλλά λαμβάνει βαρύτατη σημασία. Σε αυτό το πλαίσιο, η παραίτηση της υπουργού θα δικαίωνε πρώτα την δική της πολιτική πορεία και έπειτα της κυβέρνησης της ΝΔ. Από τη στιγμή, όμως, που την ντροπή και την ευθύνη μπορεί να τη σηκώσει όποιος δεν την αντέχει, η παραίτηση για καθαρά ηθικούς και ιδεολογικούς λόγους φαντάζει αδιανόητη μέσα στον καπιταλιστικό ρεαλισμό. Το πιο απλό ζήτημα, είπαμε, φαντάζει αδιανόητο, ανέφικτο και εξωφρενικό.
Έτσι το βλέμμα μας στρέφεται στους νέους ψυχοβγάλτες της κοινωνίας. Σε εκείνους όσους επέλεξαν να είναι παρόντες όταν η κοινωνία εκπνέει τις τελευταίες της ανάσες. Ψυχοβγάλτης ο Δημήτρης Κουφοντίνας, που πλέον φιμώνονται ολόκληρες σελίδες στο facebook και πέφτουν προφίλ δημοσιογράφων -και απλών πολιτών- που αναφέρουν το όνομα του προς συμπαράσταση στο άτομό του απέναντι στην κατάφορη καταδίκη τους εις θάνατον από τη κυβέρνηση. Ψυχοβγάλτες τα θύματα που κατήγγειλαν τον Λιγνάδη για βιασμό και κακοποίηση, την ίδια στιγμή που ίδιος πολιτικοποιεί την συνθήκη του κατηγορώντας την -και καλά- ‘’ιδεολογική ηγεμονία’’ της αριστεράς που του έστησε πλεκτάνη. Ψυχοβγάλτες και οι φοιτητές που χτυπήθηκαν, σύρθηκαν και συλλήφθηκαν τη Δευτέρα 22/2/2021 μετά την απόφαση του πρύτανη του ΑΠΘ να καλέσει τις αστυνομικές δυνάμεις για να σπάσουν κατάληψη του κτιρίου διοίκησης επειδή γινόταν -ίσως και όχι, που να ξέρει- ‘’βανδαλισμοί’’. Και όταν την επόμενη μέρα πέταξαν τρία κεσεδάκια γιαούρτι και μια εξάδα αυγά στην πινακίδα του κτιρίου Διοίκησης του ΑΠΘ, βρέθηκαν κάποιοι να διαμαρτυρηθούν για τους ‘’βανδαλισμούς’’ των φοιτητών.
Όταν ο αποτροπιασμός, η ντροπή και η οργή απελευθερώνονται στο γιαούρτωμα πινακίδων και προτομών και όχι στην κακοποίηση ανθρώπινων σωμάτων και ψυχών, σημαίνει ότι ηθικά και πολιτικά ως κοινωνία πιάσαμε πάτο. Η κακοσμία από τα αυγά φεύγει σύντομα, η συνειδησιακή δυσωδία δεν φεύγει ποτέ, μα ποτέ, διάολε.
Πηγή: thepressproject.gr
Παρασκευή 26 Φεβρουαρίου 2021
Μουσική Παρασκευή - Χάνα Μοντάνα (Μάιλι Σάιρους) ~ The Best Of Both Worlds
Η Μάιλι Σάιρους (Destiny Hope Ray Cyrus, 23 Νοεμβρίου 1992) είναι Αμερικανίδα τραγουδίστρια και ηθοποιός. Είναι κόρη του τραγουδιστή Μπίλι Ρέι Σάιρους και της Αμερικανίδας ηθοποιού-παραγωγού Τις Σάιρους και είναι γνωστή στο κοινό για τον πρωταγωνιστικό της ρόλο στην τηλεοπτική σειρά Χάνα Μοντάνα του Disney Channel όπου υποδυόταν την Miley Stewart / Hannah Montana.
Η Μάιλι υπέγραψε συμβόλαιο με την Hollywood Records το 2007, για να γυρίσει την ταινία Hannah Montana 2: Meet Miley Cyrus, η ταινία είχε σκοπό την προώθηση των τραγουδιών της. Πούλησε 3 εκ. αντίτυπα στις ΗΠΑ, και βραβεύτηκε στα Billboard Hot 100 ως μία από τις 10 καλύτερες τραγουδίστριες με το τραγούδι "See You Again". Την ίδια χρονιά, η περιοδεία της με τίτλο Best of Both Worlds Tour εμφανίστηκε στην ταινία της με τίτλο Hannah Montana & Miley Cyrus: Best of Both Worlds Concert.
Το δεύτερο άλμπουμ της που κυκλοφόρησε το 2008, είχε τίτλο Breakout και έγινε πλατινένιο. Το άλμπουμ πιστοποιήθηκε από την Recording Industry Association of America (RIAA) για τις συνολικές του πωλήσεις που ξεπερνούσαν τα 1 εκ. αντίτυπα. Πιο πετυχημένο τραγούδι χαρακτηρίστηκε το "7 Things". Την ίδια χρονιά κυκλοφόρησε η ταινία κινουμένων σχεδίων Bolt, όπου χρησιμοποιήθηκε η φωνή της στον ρόλο της Penny. Έλαβε υποψηφιότητα για το Golden Globe Award for Best Original Song για την παρουσίαση της στο τραγούδι, "I Thought I Lost You". Το 2009, η Μάιλι πρωταγωνίστησε στην ταινία Χάνα Μοντάνα: Η ταινία (Hannah Montana: The Movie), τα τραγούδια που ακούστηκαν στην ταινία ήταν κυρίως από την σειρά Χάνα Μοντάνα, καθώς και από το single της "The Climb".
Το 2009 η Μάιλι με το άλμπουμ της The Time of Our Lives, κατέλαβε την δεύτερη θέση στα Billboard Hot 100, το τραγούδι της με τίτλο "Party in the U.S.A." έγινε το πιο πολυζήτητο από τα single στην μουσική αγορά. Το 2010 η Μάιλι κυκλοφόρησε την νέα της ταινία με τίτλο, The Last Song (Το Τελευταίο Τραγούδι) όπως επίσης και το τρίτο της άλμπουμ με τίτλο, Can't Be Tamed. Το τελευταίο έργο της ήταν το πιο προσεγμένο όσο αφορά τα στοιχεία χορογραφίας. Τα επόμενα δύο χρόνια, επικεντρώθηκε κυρίως στην καριέρα της ως Μάιλι με αρκετές τηλεοπτικές εμφανίσεις. Το 2013, η Miley κυκλοφόρησε το τέταρτο άλμπουμ της με τίτλο, Bangerz, μέσω της RCA Records. Τα Singles "We Can't Stop" , "Wrecking Ball" και "Adore You" , προωθήθηκαν με μουσικά βίντεο, και το πρώτο παρουσιάστηκε και ζωντανά στα 2013 MTV Video Music Awards.Το 2015 ηταν η κεντρική παρουσιάστρια στα VMAs όπου ερμήνευσε στο τέλος και ανακοίνωσε τον νεο της δίσκο με τίτλο Mildy Cyrus And Her Dead Petz. Το 2016 ηταν κριτής στο The Voice. Τον Μαΐο του 2017 κυκλοφόρησε το νεο της τραγούδι Malibu ενώ τον Σεπτέμβριο του κυκλοφόρησε τον δίσκο της Younger Now.
Η Μάιλι έχει χαρακτηριστεί ως ένας από τους πιο επιτυχημένους καλλιτέχνες που προέρχονται από την Disney. Η Μάιλι κατέλαβε τη δέκατη θέση στο περιοδικό Forbes, το 2010, με τις 100 πιο δυναμικές διασημότητες. Το 2011 η Μάιλι κέρδισε μια θέση στο Βιβλίο ρεκόρ γκίνες ως η "έφηβη με τις περισσότερες εμφανίσεις στα charts" και βρέθηκε στην 29η θέση στα Billboard Hot 100 στις 7 Νοεμβρίου 2009, με το τραγούδι "Party in the U.S.A.". Έχει 17 τραγούδια στα καλύτερα δέκα τραγούδια των Billboard Hot 100 και είχε τέσσερα πιστοποιημένα πλατινένια άλμπουμ από την RIAA από την ηλικία των 18. Η Μάιλι έγινε η πρώτη γυναίκα που είναι γεννημένη την δεκαετία του 90 και κατάφερε με το single Wrecking Ball να φθάσει #1 στο Billboard Hot 100.Επίσης συμπεριλαμβάνεται στη λίστα με τα 100 πρόσωπα του περιοδικού Time που ασκούν τη μεγαλύτερη επιρροή παγκοσμίως.
Η ΕΡΤ είχε αποκλειστικά συμβόλαια με την Walt Disney Company, από το 2004 μέχρι τον Οκτώβρη του 2012. Οι κατηγορίες ήταν: "Disney Channel Hours", "Εφηβικό - Νεανικό Πρόγραμμα Disney" με σημαντικότερη τη Χάνα Μοντάνα. Ο τρίτος κύκλος επεισοδίων της εν λόγω σειράς ολοκληρώθηκε στην Ελλάδα από την ΕΤ1 στις 22 Δεκεμβρίου 2009 και μετά από το Disney Channel στην Αμερική στις 14 Μαρτίου 2010 (πρόκειται για παγκόσμια αποκλειστικότητα της ΕΡΤ). Άλλη κατηγορία ήταν το "Disney Channel Original Movies" και το "Παιδικό Πρόγραμμα Disney" από τη Play House Disney (https://el.wikipedia.org/wiki/ΕΡΤ1#Disney). Η σειρά παιζόταν συνήθως στις 16:00 το απόγευμα , από την συχνότητα της ΕΤ1 (https://www.rizospastis.gr/columnStory.do?publDate=27/7/2012&id=14134&columnId=41).
The Best of Both Worlds
Come on
Hottest styles, every shoe, every color
Yeah, when you're famous it can be kinda fun
It's really you, but no one ever discovers
In some ways, you're just like all your friends
But on stage, you're a star
Chill it out, take it slow
Then you rock out the show
You get the best of both worlds
Mix it all together
And you know that it's the best of both worlds
The best of both worlds, yeah
Hear your songs on the radio (oh-whoa)
Livin' two lives is a little weird, yeah
But school's cool 'cause nobody knows
Yeah, you get to be a small town girl
But big time when you play your guitar
Chill it out, take it slow
Then you rock out the show
You get the best of both worlds
Mix it all together
And you know that it's the best of both
You know the best of both worlds
You get your face in all the magazines
The best part is that
You get to be whoever you wanna be
(Best, best) You got the best of both
(Best, best) Come on, the best of both
Would double as a super star?
Chill it out, take it slow
Then you rock out the show
You get the best of both worlds
Mix it all together
And you know that it's the best
Without the shades and the hair
You can go anywhere
You get the best of both girls
Mix it all together, oh yeah
It's so much better
'Cause you know you got
The best of both worlds
Πέμπτη 25 Φεβρουαρίου 2021
Πάνω από 1.500 οι άνεργοι δημοσιογράφοι
Υπάρχουν άνεργοι δημοσιογράφοι που δεν πιστοποιούνται ως «άνεργοι» και δεν μπορούν να εγγραφούν στα μητρώα του ΟΑΕΔ. Το πρόβλημα είναι τεράστιο, αλλά στην ΕΣΗΕΑ δεν βρίσκουν χρόνο για παρέμβαση. Μόλις τελειώνει ο χρόνος επιδότησης του Ταμείου Ανεργίας του ΤΣΠΕΑΘ οι δημοσιογράφοι δεν έχουν τη δυνατότητα εγγραφής στον ΟΑΕΔ, με αποτέλεσμα να μην έχουν τη δυνατότητα για κάποιο από τα επιδόματα που εγκρίνει ο οργανισμός.
Σύμφωνα με τα ίδια τα στοιχεία της ΕΣΗΕΑ, οι άνεργοι δημοσιογράφοι είναι πλέον περισσότεροι από 1.500 και αυτοί δεν μπορούν να λάβουν κάποιοι επίδομα για την επιβίωσή τους. Επιπλέον, οι δημοσιογράφοι που συγκρότησαν ετερόρρυθμες εταιρείες είναι υποχρεωμένοι να καταβάλουν το 2% επί των εσόδων τους υπέρ του ΕΔΟΕΑΠ, αλλά ο φορέας δεν τους ασφαλίζει για κάποιον ανεξήγητο λόγο και είναι υποχρεωμένοι να αποδίδουν εισφορές στον ΕΦΚΑ. Η διοίκηση του ΕΔΟΕΑΠ συνεχίζει να αποφεύγει να δώσει απαντήσεις.
Πηγή: typologies.gr
Θεσμικό χάος στην περιφερειακή TV, υπό την ανοχή κράτους και ΕΣΡ
Μια ανοιχτή υπόθεση ελέγχου τηλεοπτικού σταθμού από το 2003 μέχρι και σήμερα καταδεικνύει το απαράμιλλο χάος που διέπει τη λειτουργία των περιφερειακών καναλιών με ανοχή του κράτους, του πολιτικού συστήματος αλλά και του ΕΣΡ. Πρόκειται για τον τηλεοπτικό σταθμό RISE TV, με εμβέλεια σε όλη την Αττική, πρώην κανάλι MTV Greece, πρώην Smart TV, πρώην TV Πειραιάς.
Την περίοδο του TV Πειραιάς το Εθνικό Συμβούλιο Ραδιοτηλεόρασης επέβαλε, το 2003, την ποινή της οριστικής διακοπής του σταθμού με το σκεπτικό ότι το μεγαλύτερο μέρος του προγράμματός του ήταν τα παιχνίδια απάτης και γραπτών μηνυμάτων γνωριμιών με σεξουαλικό κι άλλο περιεχόμενο. Το κανάλι ωστόσο δεν έκλεισε, αντιθέτως άλλαξε πρόγραμμα και φυσιογνωμία και την ίδια χρονιά το ΕΣΡ ανακάλεσε την απόφαση διακοπής, επιβάλλοντας πρόστιμο ύψους 300.000 ευρώ. Η εταιρεία προσέφυγε στο Συμβούλιο της Επικρατείας εναντίον του προστίμου το 2003, ενώ το Πρωτοδικείο Πειραιά ακύρωσε το πρόστιμο του ΕΣΡ.
Το Συμβούλιο της Επικρατείας, ωστόσο, με την απόφαση 354/2011 απέρριψε την αίτηση ακύρωσης προστίμου του τηλεοπτικού καναλιού ως αβάσιμη. Σημαντικό είναι ότι στο σκεπτικό εκείνης της απόφασης αναφέρεται πως ενδεδειγμένη ποινή για τους σταθμούς που λειτουργούν χωρίς άδεια λειτουργίας είναι η διακοπή της μετάδοσής τους!
Παρά το γεγονός αυτό, το 2018, το ΕΣΡ αποφάσισε πως η υπόθεση θα πρέπει να επανακριθεί σε ό,τι αφορά το ύψος του προστίμου. Με αιτιολογικό τον υποβαθμισμένο ποιοτικά χαρακτήρα προγράμματος, το ΕΣΡ αποφάσισε τελικά τον Μάιο του 2019 την επιβολή χρηματικού προστίμου ύψους 50.000 ευρώ. Δεκαοκτώ μήνες μετά, τον Φεβρουάριο του 2021, δόθηκε στη δημοσιότητα η απόφαση επιβολής προστίμου.
Πηγή: typologies.gr
Τετάρτη 24 Φεβρουαρίου 2021
1981. Οι σεισμοί των Αλκυονίδων που τάραξαν Αθήνα και Κόρινθο. Η πρώτη δόνηση έπεσε πάνω στο σήριαλ το «Φως του Αυγερινού». Κάποιοι επέστρεψαν για να δουν την συνέχεια
Το βράδυ της 24ης Φεβρουαρίου 1981, μια εξαιρετικά ισχυρή σεισμική δόνηση μεγέθους 6,6 ρίχτερ σκόρπισε τον πανικό στην Αττική και τους γύρω νομούς. Επίκεντρο του σεισμού ήταν οι Αλκυονίδες νήσοι στον Κορινθιακό κόλπο, 70 χιλιόμετρα μακρυά από την Αθήνα.
Για αρκετές μέρες οι Αθηναίοι διανυκτέρευσαν σε πάρκα και ελεύθερους χώρους, διστάζοντας να επιστρέψουν στα σπίτια τους. Οι υλικές καταστροφές στις γύρω περιοχές, όπως το Λουτράκι, η Κόρινθος και η Περαχώρα, ανάγκασαν πολλές οικογένειες να μείνουν χωρίς στέγη, καθώς τα περισσότερα σπίτια κρίθηκαν μη κατοικήσιμα. Ο σεισμός, εκτός από τις υλικές καταστροφές, άφησε πίσω του 16 νεκρούς και εκατοντάδες τραυματίες.
Τα πάρκα και οι ελεύθεροι χώροι γέμισαν από τους πανικόβλητους κατοίκους. «Μας έσωσε ο Αυγερινός», κατέθεσε κάτοικος της Περαχώρας.
Το ρολόι έδειχνε 22:59 και οι περισσότεροι ήταν συντονισμένοι στην ΕΡΤ και στο δημοφιλές σίριαλ «Το Φως του Αυγερινού» με την Κοραλία Καράντη και τον Αλμπέρτο Εσκενάζυ. Ένας υπόκωφος θόρυβος ακούστηκε και για τα επόμενα οκτώ δευτερόλεπτα τα κτήρια της Αθήνας σείστηκαν συθέμελα. Τα πάρκα, τα προαύλια των σχολείων και όλοι οι ανοιχτοί χώροι γέμισαν από κόσμο. Όσοι επέλεξαν να φύγουν με το αυτοκίνητό τους βρέθηκαν εγκλωβισμένοι στους δρόμους καθώς οι σηματοδότες βγήκαν εκτός λειτουργίας και επικρατούσε κυκλοφοριακό χάος.
Οι περισσότερες καταστροφές στην Αθήνα καταγράφηκαν στο Περιστέρι, την Ανθούπολη και την Παλατιανή. Στη Νίκαια αρκετές προσφυγικές κατοικίες κρίθηκαν επικίνδυνες και πάνω από 300 οικογένειες έμειναν άστεγες. Ωστόσο, ο επίσημος απολογισμός έδειξε πως η Αθήνα άντεξε.
Στην Κόρινθο, το Λουτράκι, τα Μέγαρα, την Περαχώρα και σε γύρω περιοχές, οι υλικές καταστροφές ήταν μεγαλύτερες. «Μας έσωσε ο Αυγερινός. Αν είχαμε πάει για ύπνο, θα μας είχαν πλακώσει τα σπίτια μας» είπε σε δήλωσή του κάτοικος της Περαχώρας, ο οποίος μαζί με συντοπίτες του παρακολουθούσαν το σίριαλ της ΕΡΤ στο καφενείο του χωριού.
Η Πολεοδομία έκρινε ακατάλληλες και επικίνδυνες το 19% των κατοικιών σε Κόρινθο, Λουτράκι, Ξυλόκαστρο. Νεόδμητα ξενοδοχεία στο Βραχάτι Κορινθίας και το Λουτράκι γκρεμίστηκαν, στο Κιάτο κατέρρευσαν αρκετές κατοικίες, ενώ συνεργεία του Υπουργείου Δημοσίων Εσόδων έσπευσαν να απομακρύνουν βράχους και χωμάτινα κατάλοιπα από το εθνικό οδικό δίκτυο.
Ο μετασεισμός της 25ης Φεβρουαρίου. Ο φόβος στοίχισε τη ζωή σε περισσότερους ανθρώπους απ’ ότι ο σεισμός.
Στις 00:30 της 25ης Φεβρουαρίου, λίγες ώρες μετά τον σεισμό, ακολούθησε δεύτερος, ο οποίος είχε μέγεθος 6,4 Ρίχτερ και προκάλεσε περαιτέρω καταστροφές σε κτίσματα. Στις 27 Φεβρουαρίου, αρμόδιοι επιστημονικοί φορείς δήλωσαν σε ανακοίνωσή τους πως «ουδεμία επιστημονικά τεκμηριωμένη πληροφορία υπάρχει για επικείμενο μεγάλο σεισμό«. Μέσα στις επόμενες τέσσερις ημέρες πραγματοποιήθηκαν περισσότερες από χίλιες μετασεισμικές δονήσεις, μεγέθους 3 ώς 5,8 ρίχτερ. Δεν ήταν, όμως, μόνο αυτό.
Τα μεσάνυχτα της 4ης Μαρτίου πραγματοποιήθηκε νέα σεισμική δόνηση μεγέθους 6,2 ρίχτερ, η οποία τρομοκράτησε ξανά τους Αθηναίους αλλά προκάλεσε καταστροφές, κυρίως, σε περιοχές της Βοιωτίας. Στις Πλαταιές και το Καπαρέλλι κατέρρευσαν αρκετά σπίτια και εκατοντάδες κάτοικοι αναγκάστηκαν να ζήσουν σε σκηνές στις γύρω αλάνες. Υπήρξαν δεκάδες τραυματίες και δυο νεκροί από καρδιακή προσβολή.
Πράγματι, οι αριθμοί και οι αιτίες των νεκρών έδειξαν πως ο φόβος στοίχισε τη ζωή σε περισσότερους ανθρώπους απ’ ότι ο ίδιος ο σεισμός. Από τους 16 νεκρούς, μόνο οι τέσσερις καταπλακώθηκαν από τα ερείπια των κτηρίων.
Οκτώ πέθαναν από καρδιακή προσβολή και τέσσερις ακόμη έχασαν τη ζωή τους στην προσπάθειά τους να διαφύγουν από κάποιο κτήριο. Ενδεικτικό του φόβου που είχε προκαλέσει ο ισχυρός σεισμός, ήταν το γεγονός ότι χιλιάδες Αθηναίοι αρνούνταν να επιστρέψουν στα σπίτια τους για αρκετές μέρες, φοβούμενοι νέες σεισμικές δονήσεις.
Σύμφωνα με τον τελικό απολογισμό υπήρξαν 500 τραυματίες, 22.554 κατεστραμμένες οικοδομές, 11.745 οικοδομές με σοβαρές βλάβες και άλλες 50.222 με βλάβες που ήταν επισκευάσιμες.
Δείτε το βίντεο του Χρήστου και Νίκου Δημάκη, για τον σεισμό:
Αντλήθηκαν πληροφορίες από το Ιστορικό Λεύκωμα της «Καθημερινής».
Πηγή: mixanitouxronou.gr
Σχόλιο ιστολογίου: 40 χρόνια από τότε! Μάθαμε τίποτα;
-
Εν αρχή ην ο πόνος, τούτες τις τρομερές μέρες του φετινού Αυγούστου. Ναι, ο πόνος. Γιατί πριν από κάθε ανάλυση, ακόμα και την εμβριθέστερη...
-
Τίτλοι αρχής (το παρακάτω βίντεο ανέβηκε από το κανάλι bellllllochannel στο Youtube) Μοιάζει...
-
Πηγή εικόνας: i-diadromi.gr Καλήν εσπέραν άρχοντες, αν είναι ορισμός σας, Χριστού τη Θεία γέννηση, να πω στ’ αρχοντικό σας. Χριστός γεννάται...