Παρασκευή 18 Ιουλίου 2025

Μουσικὴ Παρασκευή - Εὐρυδίκη ~ Εἶμαι ἄνθρωπος κι ἐγώ


Η Ευρυδίκη Θεοκλέους (Λεμεσός, 25 Φεβρουαρίου 1968), γνωστή ως Ευρυδίκη, είναι Ελληνοκύπρια τραγουδίστρια, συνθέτρια και στιχουργός της ποπ, ροκ & Ευρωπαϊκής μουσικής.

Βιογραφία

Γεννήθηκε στην Λεμεσό και μεγάλωσε στην Λευκωσία. Ως μαθήτρια, σπούδασε μουσική στο Εθνικό Ωδείο της Κύπρου. Όταν τελείωσε το σχολείο, πήγε στο Le Studio des Variétés στο Παρίσι όπου σπούδασε μουσικήθέατροχορό και Stage Performance (κινησιολογία και έκφραση προσώπου και σώματος). Ολοκλήρωσε τις μουσικές της σπουδές στο Μουσικό Κολλέγιο Μπέρκλι της Βοστώνης όπου έλαβε μαθήματα αρμονίας και ενορχήστρωσης.

Το 1989 μετακoμίζει στην Αθήνα όπου ξεκινάει την μουσική της πορεία τραγουδώντας αρχικά σε music halls δίπλα σε καταξιωμένους συνθέτες και τραγουδιστές της εποχής.

Καριέρα

Το 1990 κυκλοφόρησε την πρώτη της δισκογραφική συνεργασία, με τίτλο Το πρώτο μας πάρτυ. Το 1991 κυκλοφόρησε τον πρώτο της προσωπικό δίσκο, με τίτλο Για πρώτη φορά σε μουσική Αλέξη Παπαδημητρίου & Γιώργου Θεοφάνους. Ακολούθησαν οι δίσκοι: Πόσο λίγο με ξέρεις (1992), Μίσησέ με (1993), Φθινόπωρο γυναίκας (1995), Η επόμενη μέρα (1996), Πες το μου αυτό (1997), Δέσε μου τα μάτια (1998), Το κουμπί (1999), Όλα δικά σου (2000). Οι δίσκοι ήταν όλοι σε μουσική του Γιώργου Θεοφάνους και σε στίχους των Λεωνίδα Μαλένη, Κώστα Τριγώνη, Ηρώς Τριγώνη, Γιώργου Θεοφάνους κ.α.

Συνεργασία με τον Γιώργο Θεοφάνους

Το 1993 η Ευρυδίκη κυκλοφόρησε τον δίσκο Μίσησέ με, ο οποίος έλαβε θετικά σχόλια και έκανε την ίδια ως μια από τις πιο επιτυχημένες τραγουδίστριες στην Ελλάδα.

Το 1994, ενώ η Ευρυδίκη ήθελε να δοκιμάσει κάτι νέο, ξεκίνησε να εργάζεται στον επόμενο δίσκο της με τον τίτλο Φθινόπωρο Γυναίκας. Εμπνευσμένη από την ιδέα ότι μεγαλώνεις με την πάροδο του χρόνου, ο δίσκος της ήταν ένα μίγμα από ποπ και ελληνική παραδοσιακή μουσική.

Ο Θεοφάνους ήταν ο κύριος συνθέτης και παραγωγός των πρώτων εννέα δίσκων της Ευρυδίκης ενώ το 1998 και το 1999 συνεργαζόταν με την Minos-Emi και τον Βαγγέλη Γιαννόπουλο. Δίσκοι όπως οι Δέσε Μου τα Μάτια (1998, ο πρώτος χρυσός δίσκος), Το Κουμπί (1999) και Όλα Δικά Σου (2000), με τον ποπ / λαϊκό ήχο τους, είναι χαρακτηριστικοί της περιόδου Θεοφάνους.

Συνεργασία με τον Δημήτρη Κοργιαλά

Το 2002 αποτελεί μια σημαντική χρονιά στην καριέρα της Ευρυδίκης καθώς η τραγουδίστρια έκανε μια στροφή στην καριέρα της. Μετά το διαζύγιό της με τον Θεοφάνους, σταμάτησε την συνεργασία της μαζί του και στράφηκε από την ποπ μουσική στην ροκ / εναλλακτική. Στον δίσκο της Live και αλλιώς ερμήνευσε αρκετά γνωστά ροκ τραγούδια και αποκάλυψε μια άλλη πλευρά του εαυτού της. Επίσης, την ίδια χρονιά συμμετείχε ως "Taptim" στο μιούζικαλ The King and I, σε παραγωγή της Μιμής Ντενίση, λαμβάνοντας θετικά σχόλια από το κοινό και τους κριτικούς.

Μετά από ένα μουσικό διάλειμμα παραγωγής studio τραγουδιών, το οποίο διήρκεσε τρία χρόνια, η Ευρυδίκη κυκλοφόρησε τον δίσκο Όσο Φεύγω Γυρίζω (2003), σε μουσική και στίχους της ίδιας αλλά και των Δημήτρη ΚοργιαλάΓιώργου ΔημητριάδηΔημήτρη Καρρά και Γιώργου Αλουπογιάννη. Ο δίσκος θεωρήθηκε στροφή στην μουσική καριέρα της Ευρυδίκης και σηματοδότησε μια νέα εποχή για αυτήν. Από τότε έχει αναγνωριστεί ως μία από τις πιο επιτυχημένες Ελληνίδες ροκ τραγουδίστριες.

Το καλοκαίρι του 2004 συνεργάστηκε με τον Βασίλη Παπακωνσταντίνου σε συναυλίες. Το 2005 κυκλοφόρησε τον δίσκο Στο Ίδιο Βαγόνι, σε στίχους του Δημήτρη Κοργιαλά, που έλαβε και αυτός θετικά σχόλια.

Το 2007 κυκλοφόρησε τον δέκατο τρίτο προσωπικό της δίσκο, με τίτλο 13 (Δεκατρία). Το καλοκαίρι της ίδιας χρονιάς, η Ευρυδίκη άνοιξε μαζί με τον Κοργιαλά τη συναυλία των Evanescence στο Στάδιο Γεώργιος Καραϊσκάκης και έλαβε το βραβείο της Τραγουδίστριας της Χρονιάς στα Μουσικά Βραβεία της Κύπρου.

Το 2009 η Ευρυδίκη κυκλοφόρησε τον δίσκο Έτσι Είναι η Αγάπη, σε μουσική του Δημήτρη Κοργιαλά και σε στίχους του ίδιου και της Βίκυς Γεροδόθωρου. Ακολούθησαν κοινές εμφανίσεις τους σε μουσικές σκηνές και σε συναυλίες στην Ελλάδα και στην Κύπρο. Το 2010 κυκλοφόρησε το cd-single Έτσι Απλά.

Τον Νοέμβριο του 2011 κυκλοφόρησε το άλμπουμ Ονειρεύομαι Ακόμα Μαμά, γιορτάζοντας τα 20 χρόνια παρουσίας της στην δισκογραφία. Της χάρισαν τραγούδια φίλοι και παλιοί συνεργάτες της, τους οποίους προσκάλεσε και στις παραστάσεις που παρουσίασε στον Σταυρό του Νότου Plus. Ανάμεσα σε αυτούς ήταν οι Αντώνης ΒαρδήςΚώστας ΤουρνάςΓιώργος ΘεοφάνουςΔημήτρης Κοργιαλάς και άλλοι.

Το 2012 ανέβασε στο Γυάλινο Μουσικό Θέατρο την παράσταση Εγώ, η Edith και ο Εlvis ... Το Μπλε Ταξίδι, σε σκηνοθεσία του Κωνσταντίνου Ρήγου. Απέσπασε θετικές κριτικές και οι συναυλίες έγιναν sold out.

Το 2014, συμμετείχε στην κριτική επιτροπή του μουσικού τηλεοπτικού show του MegaThe Music School.

Το 2017 η Ευρυδίκη γιόρτασε τα 25 χρόνια παρουσίας της στην δισκογραφία με την κυκλοφορία του δίσκου 25 Για Πάντα, ο οποίος περιλαμβάνει διασκευές των τραγουδιών της, σε συνεργασία με άλλες τραγουδίστριες.

Σε γενικές γραμμές, η Ευρυδίκη θεωρείται μία από τις πιο δημοφιλείς και επιτυχημένες τραγουδίστριες στην Ελλάδα και στην Κύπρο, με τις περισσότερες πωλήσεις δίσκων. Πέρα από τον Γιώργο Θεοφάνους και τον Δημήτρη Κοργιαλά, έχει συνεργαστεί με καλλιτέχνες, μεταξύ των οποίων οι Βασίλης ΠαπακωνσταντίνουΓιώργος ΧατζηνάσιοςΓιάννης ΣπανόςΜάριος ΤόκαςΓιώργος ΔημητριάδηςΧρήστος ΔάντηςΕλένη ΠέταΣτέλιος ΡόκκοςΑντώνης και Γιάννης Βαρδής κ.α.

Eurovision

Εκπροσώπησε για πρώτη φορά ως κύρια ερμηνεύτρια την Κύπρο στην Eurovision το 1992 στο Μάλμε με το τραγούδι "Ταιριάζουμε", όπου κατέλαβε την ενδέκατη θέση. Το 1994, εκπροσώπησε ξανά την Κύπρο στο Δουβλίνο με το τραγούδι "Είμαι Άνθρωπος Κι Εγώ", όπου κατέλαβε πάλι την ενδέκατη θέση. Αυτό το τραγούδι προκάλεσε αμφιλεγόμενες αντιδράσεις από τους κριτικούς και το κοινό εξαιτίας της πολιτικής νύξης του τραγουδιού στο Κυπριακό. Από την άλλη, έγινε το αγαπημένο τραγούδι για την νίκη χάρη στους έθνικ ήχους του και την συναισθηματική ερμηνεία και παρουσία της Ευρυδίκης.

Η Ευρυδίκη συμμετείχε επίσης κάνοντας τα φωνητικά σε τρεις διαφορετικές χρονιές: το 1983, το 1986 και το 1987.

Το 2007 επιλέχθηκε να εκπροσωπήσει για τρίτη φορά την Κύπρο, με το τραγούδι Comme Ci Comme Ça, σε στίχους Ποσειδώνα Γιαννόπουλου και μουσική του Δημήτρη Κοργιαλά. Παρόλο που το τραγούδι απέσπασε θετικές εντυπώσεις, δεν κατάφερε να περάσει στον τελικό του διαγωνισμού.

Το 2008, εμφανίστηκε στον Παιδικό Διαγωνισμό Τραγουδιού της Eurovision στον οποίον ερμήνευσε το θεματικό τραγούδι του διαγωνισμού, Fun in the Sun σε μουσική του Δημήτρη Κοργιαλά και στίχους της Βίκυς Γεροθόδωρου.

Προσωπική ζωή

Από το 1993 μέχρι το 2002 η Ευρυδίκη ήταν παντρεμένη με τον συνθέτη Γιώργο Θεοφάνους, με τον οποίο έχει αποκτήσει έναν γιο, τον Άγγελο (γεν. το 1996). Από το 2003 μέχρι το 2015 ήταν ζευγάρι με τον τραγουδοποιό Δημήτρη Κοργιαλά, με τον οποίο είχε σχέση δώδεκα χρόνια και ήταν παντρεμένη τα έξι χρόνια. Από το 2016 είναι ζευγάρι με τον κιθαρίστα Μπομπ Κατσιώνη, με τον οποίο παντρεύτηκε στις 31 Αυγούστου του 2019.

Πηγή


(*Σημείωσις: Κάτωθι οπτικές αποτελούν την υποκειμενική άποψη του αρθρογράφου. Το τραγούδι εναπόκειται στην ελεύθερη κρίση του ακροατή.)


Το τραγούδι

Η Κύπρος επρόκειτο να αποκλειστεί λόγω της κακής θέσης του 1993, αλλά σώθηκε, χάρη στο πρόστιμο που επέβαλε η EBU στην ιταλική RAI, επειδή μετέδιδε ετεροχρονισμένα τη Γιουροβίζιον και μάλιστα με διαφημιστικά πάνω στις καρτ-ποστάλ. Δεν είναι ξεκάθαρο αν η ιταλική τηλεόραση αποχώρησε λόγω αποκλεισμού ή οικειοθελώς. Η Ευρυδίκη – με εντυπωσιακή λευκή τουαλέτα – είχε στα φωνητικά της τους Δήμο (Βαν) Μπέκε και Κυριάκο Ζυμπουλάκη (CYP 1993), τον Χάρη Χαλκίτη (φωνητικά CYP 1992 και πατέρας της Βικτώριας Χαλκίτη που έκανε φωνητικά στην ελληνική συμμετοχή), την Εύα Τσελίδου (φωνητικά GRE 1980 και τραγουδίστρια μετέπειτα των Omega Vibes) και τη Joanna Baringhton (φωνητικά CYP 1992), οι οποίοι παρίσταναν ότι έπαιζαν μουσικά όργανα, ένα σκηνικό τέχνασμα που ξαναείδαμε την αμέσως επόμενη χρονιά. Η Ευρυδίκη έγινε και πρωτοσέλιδο στην Ιρλανδία, λίγο πριν από την τελική βραδιά. Η μουσική, οι στίχοι και η ενορχήστρωση είναι του Γιώργου Θεοφάνους, συζύγου τότε της ερμηνεύτριας. Η Sarah Lévy είναι υπεύθυνη για τους στίχους της γαλλικής βερσιόν, Fenêtre sur cour, ο τίτλος της οποίας παραπέμπει στην ταινία του Χίτσκοκ «Σιωπηλός Μάρτυς» (“Rear Window”), όπως κυκλοφόρησε στις γαλλόφωνες χώρες. Εντοπίσαμε και μια εξαιρετική διασκευή με την Ευρυδίκη και την Πέγκυ Ζήνα (GRE NF 2002). Τέλος, κάτι που δεν έχει ξανασυμβεί στην ιστορία της Γιουροβίζιον είναι πατέρας και κόρη να κάνουν φωνητικά την ίδια χρονιά για διαφορετικές χώρες!

Evridiki-1994-single Κύπρος 1994: Η Ευρυδίκη στην κορυφαία στιγμή της καριέρας της με ελληνοπρεπή συμμετοχή. ΚύπροςCNF-1994-3 Κύπρος 1994: Η Ευρυδίκη στην κορυφαία στιγμή της καριέρας της με ελληνοπρεπή συμμετοχή. Κύπρος

Ο εθνικός τελικός

Το τραγούδι, ένα χασάπικο-φόρος τιμής στη Μελίνα Μερκούρη και την Ελένη Φωκά, την δασκάλα που ήταν υπό διωγμό στα κατεχόμενα, ξεχώρισε άνετα στην – μετρίου επιπέδου – επιλογή, όπου ψήφισε μόνον επιτροπή. Τη σκυτάλη στην παρουσίαση του εθνικού τελικού, που έγινε στις 18 Μαρτίου, παίρνει ο ηθοποιός Αχιλλέας Γραμματικόπουλος, ενώ η μοντέρνα σκηνοθεσία του Νεόφυτου Ταλιώτη (με χρήση γερανού και dolly shots) έδωσε νέα πνοή σε αυτού του είδους τις μεταδόσεις. Ανάμεσα στους υποψηφίους συναντούμε και τη Χριστίνα Αργύρη (CYP 2000, ως μέλος των Voice, φωνητικά CYP 1995, 2002).

Αχιλλέας-Γραμματικόπουλος Κύπρος 1994: Η Ευρυδίκη στην κορυφαία στιγμή της καριέρας της με ελληνοπρεπή συμμετοχή. Κύπρος

CNF-1994-1 Κύπρος 1994: Η Ευρυδίκη στην κορυφαία στιγμή της καριέρας της με ελληνοπρεπή συμμετοχή. ΚύπροςCNF-1994-2 Κύπρος 1994: Η Ευρυδίκη στην κορυφαία στιγμή της καριέρας της με ελληνοπρεπή συμμετοχή. ΚύπροςCNF-1994-4 Κύπρος 1994: Η Ευρυδίκη στην κορυφαία στιγμή της καριέρας της με ελληνοπρεπή συμμετοχή. ΚύπροςCNF-1994-5 Κύπρος 1994: Η Ευρυδίκη στην κορυφαία στιγμή της καριέρας της με ελληνοπρεπή συμμετοχή. Κύπρος

 

1Ime anthropos ke ego

(Είμαι άνθρωπος κι εγώ)

I am human tooEvridiki

(Ευρυδίκη)

1031ο
Γιώργος Θεοφάνους/ Γιώργος Θεοφάνους

[Γιώργος Θεοφάνους]
2Ela ksana

(Έλα ξανά)

Come againMarietta Mitsidou

(Μαριέττα Μητσίδου)

892ο
Φίλιππος Ντε Καστάν/ Στάλω Καρκαμπούλια

[Σάββας Σάββα]
3I agapi nika

(Η αγάπη νικά)

Love winsPanos Panayi

(Πάνος Παναγή)

416ο
Μιχάλης Παπύρου & Χάρης Κουτσαβάκης/ Μιχάλης Παπύρου [Χάρης Κουτσαβάκης]
4Ksafnika

(Ξαφνικά)

SuddenlyChristina Argyri

(Χριστίνα Αργύρη)

673ο
Χριστίνα Αργύρη/Γλαύκος Ευσταθίου

[Jean-Paul Sacy]
5Mia gi

(Μια γη)

One earthMiranda Zografou

(Μιράντα Ζωγράφου)

554ο
‘Αλεξ /Ζωγράφου/’Αλεξ Ζωγράφου

[‘Αλεξ /Ζωγράφου]
6Tora

(Τώρα)

NowGregory Kerian

(Γκρέγκορυ Κεριάν)

338ο
Gregory Κerian/Σούλα Ορφανίδου

[Ανδρέας Γιωργαλλής]
7Stamata ton chrono

(Σταμάτα τον χρόνο)

Stop the timeJoseph (Christodoulou)

(Τζόζεφ Χριστοδούλου)

347ο
Κύπρος Χαραλάμπους/Ανδρέας Παντελή

[Κύπρος Χαραλάμπους]
8Vradia adiana

(Βράδια αδειανά)

Empty eveningsMaria Aristofanous

(Μαρία Αριστοφάνους)

465ο
Κοραλία Σχίζα/Ηλίας Αντωνιάδης

[Σάββας Σάββα]

Η εικονοραφή

Στην ιστορία έμεινε για την υψηλή αισθητική της η εικονοραφή (βίντεο-κλιπ), που γυρίστηκε με τεχνικό εξοπλισμό, που εξασφάλισε η Εύη Παπαμιχαήλ από την ιδιωτική εταιρεία Lumière: ένα παλιό βιβλίο ανοίγει και διηγείται την ιστορία μια κοπέλας. Αρχικά, τη βλέπουμε να βάφεται στο μπουντουάρ της, μέσα σε ένα λιβάδι. Μέσα στον καθρέπτη βλέπει διάφορες εικόνες, ενώ παράλληλα αναπολεί την παιδική της ηλικία, να παίζει στα λιβάδια ή μέσα σε χαλάσματα, από τα οποία ξεπηδά ένα περιστέρι, σύμβολο της ειρήνης. Στο τέλος το βιβλίο κλείνει….

Evridiki-1994-video Κύπρος 1994: Η Ευρυδίκη στην κορυφαία στιγμή της καριέρας της με ελληνοπρεπή συμμετοχή. ΚύπροςEvridiki-1994-video-2 Κύπρος 1994: Η Ευρυδίκη στην κορυφαία στιγμή της καριέρας της με ελληνοπρεπή συμμετοχή. Κύπρος

Τι έφταιξε και δεν μπήκε στη δεκάδα;

Το τραγούδι που μιλά για ένα παράνομο ή κρυφό έρωτα, γεμάτο πάθος και λυρισμό, άρεσε σε κάποιες χώρες (κυρίως την Ελλάδα και τη Φινλανδία), πολλοί το εκλαμβάνουν ως την καλύτερη στιγμή στην πλούσια καριέρα της Ευρυδίκης, η υπόλοιπη Ευρώπη όμως το θεωρεί υπερβολικά μελοδραματικό, ενώ και η στροφή του ζεϊμπέκικου είναι μάλλον παράταιρη. Ένα ακόμα μείον του εντοπίζεται στην ενορχήστρωση, στην κορύφωση της γέφυρας, όπου η φωνή της Ευρυδίκης δεν καταφέρνει να «πατήσει» ακριβώς. Σε δεύτερο επίπεδο, το τραγούδι μιλά για τους Κύπριους που είναι πρόσφυγες στην ίδια τους την πατρίδα. Όπως έχουμε πληροφορηθεί, την προηγουμένη του διαγωνισμού μαζεύτηκαν σε ένα δωμάτιο ξενοδοχείου και με τη μέθοδο Silva προσπαθούσαν να διώξουν την αρνητική ενέργεια από κάποιες ανταγωνιστικές αποστολές. Μάλλον δεν τα πολυκατάφεραν…

Evridiki-1994-3 Κύπρος 1994: Η Ευρυδίκη στην κορυφαία στιγμή της καριέρας της με ελληνοπρεπή συμμετοχή. ΚύπροςEvridiki-1994-2 Κύπρος 1994: Η Ευρυδίκη στην κορυφαία στιγμή της καριέρας της με ελληνοπρεπή συμμετοχή. ΚύπροςEvridiki-1994-4 Κύπρος 1994: Η Ευρυδίκη στην κορυφαία στιγμή της καριέρας της με ελληνοπρεπή συμμετοχή. Κύπρος

Μερικές δηλώσεις

Όπως δήλωσε η καλλιτέχνιδα στη σειρά εκπομπών “Eurovision Flashback”, επειδή τα είχε ζήσει και ήξερε τι θα αντιμετωπίσει, είχε ακόμα περισσότερο άγχος. Είχε πιστέψει πολύ στο τραγούδι ότι ήταν από τα σημαντικότερα της χρονιάς. Είχε πάρει πολύ θετικές κριτικές και για τον στίχο και για τη μουσική και για τη σκηνική παρουσία. Ήθελε να κάνει άψογη ερμηνεία, αφού και οι ίδιοι είχαν κάνει την προπαγάνδα τους, για να το προωθήσουν. Μίλησε με τα καλύτερα λόγια για την ελληνική συμμετοχή και σχολίασε τα υπόλοιπα τραγούδια της χρονιάς. Χάρηκε πάρα πολύ για το δωδεκάρι της Ελλάδας και ξαφνιάστηκε ευχάριστα για το 10άρι της Φινλανδίας.

Evridiki-1994-5 Κύπρος 1994: Η Ευρυδίκη στην κορυφαία στιγμή της καριέρας της με ελληνοπρεπή συμμετοχή. Κύπρος

Πηγή 



Μέρα γιορτινὴ δὲν περιμένω νά 'ρθει 
Σὰν μιὰ Κυριακὴ ποὺ δὲ χωράει 
Τὴ φρικτή μου τὴ σιωπή 
Νὰ μὲ ξυπνήσει μ' ἕνα ἀθάνατο φιλί 

Νύχτα φωτεινὴ καὶ πάλι θὰ σὲ κρύψουν 
Τρέμεις σὰν παιδὶ μήπως σὲ ἀνακαλύψουν 
Βάζεις τὴ στολὴ νὰ μὴ σ' ἀγγίξουνε 
Τὰ πῶς καὶ τὰ γιατί 

Ἄνθρωπος κι ἐγώ 
κι ἀπόψε θὰ φωνάξω 
ἄνθρωπος κι ἐγώ, 
βαρέθηκα, θ' ἀλλάξω 
ἄνθρωπος κι ἐσύ, 
πού 'χεις στὰ χέρια τὴ δική μου τὴ ζωή 
Καὶ πρὶν προλάβω νὰ σοῦ πῶ 
Πὼς σ’ ἀγαπῶ μὲ σκοτώνεις, 
μὰ εἶμαι ἄνθρωπος κι ἐγώ 

Κι ὅταν τὸ πρωὶ μὲς τὸ καθρέφτη 
Θὰ φοβᾶμαι νὰ μὲ δῶ, μὴ μὲ φωνάξω ψεύτη 
Τὰ σημάδια θά ῥωτ
 ἂν ἔκανα ὅλ' αὐτά 
Ποὺ εἶχα στὸ μυαλό 

Ἄνθρωπος κι ἐγώ, 
κι ἀπόψε θὰ φωνάξω 
ἄνθρωπος κι ἐγώ, 
βαρέθηκα, θ' ἀλλάξω 
ἄνθρωπος κι ἐσύ, 
πού 'χεις στὰ χέρια τὴ δική μου τὴ ζωή 

Καὶ πρὶν προλάβω νὰ σοῦ πῶ 
Πὼς εἶμαι ἄνθρωπος κι ἐγώ 
Ἕνα κομμάτι ἀπ’ τὸν ἴδιο Τὸ δικό σου Τὸ Θεό 
Κι ἔχω δικαίωμα νὰ κλαίω, νὰ γελάω, νὰ πονῶ 
Κάτω ἀπ’ τὸν ἴδιο οὐρανό 
ποὺ ἄλλοι πετᾶνε νὰ πετῶ 

Μὰ εἶμαι ἄνθρωπος κι ἐγώ 
Κι ἔχω στὰ χέρια τὴ δική σου τὴ ζωή 
Καὶ πρὶν προλάβεις νὰ μοῦ πεῖς πὼς μ’ ἀγαπᾶς... 
Σὲ σκοτώνω 
Γιατί εἶμαι ἄνθρωπος κι ἐγώ 
Εἶμαι ἄνθρωπος κι ἐγώ... 


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου


ΕΠΙΣΚΕΠΤΕΣ