Το ψηφιδωτό της Θεοτόκου (Βρεφοκρατούσας) στην Αγιά Σοφιά, στην Κωνσταντινούπολη.

Διά τὴν Πόλῐν

Διά τὴν Πόλῐν πολεμήσομεν
Μαρμαρωμένος βασιλεύς ἐστί ὁ δῆμος ὁ ἑλληνικός
Τήν ῥίζᾰν αὐτοῦ εὑρήσει
Αἱ θάλατται, τά Μυστήρια τῆς Ἐλευσῖνος, αἱ ἐκκλησίαι
Τὰ ἄπιστᾰ ὄντα λήψονται τὸ Μέγιστον Φῶς
Περιμένω τὴν στιγμήν διά τὴν Πόλῐν
Διά τὸν Ναόν τῆς τοῦ Θεοῦ Σοφίᾱς

Η Ελλάς Ευγνωμονούσα, Θεόδωρος Βρυζάκης (1858)
Κι ὅμως δὲν πίστεψα
Ὅρους ἀντέστρεψα
Εἶμαι ὁ Ἕλληνας ποὺ πολεμᾶ
Εἶπαν πὼς χάθηκα
Δρόμους μου χάραξαν
Ἔμεινα μόνος μου κι ὅμως ἐπέζησα
Ἔζησα στὴ φωτιά

Αλέξανδρος (Άλεξ) Παναγή, Στὴ φωτιά (Eurovision 1995)

Πέμπτη 27 Μαΐου 2021

Καμπάνια 23 εκατ. ευρώ για να έρθουν οι… τουρίστες

 

Γενναιόδωρη είναι η συνεισφορά του ΕΟΤ στην κύρια επιλογή της κυβέρνησης να ανοίξει τον τουρισμό με κάθε κόστος. Για τον τομέα της επικοινωνίας, το κόστος φθάνει τα 22,9 εκατ. ευρώ, ποσό που διαθέτει ο ΕΟΤ σε μια από τις μεγαλύτερες διαφημιστικές καμπάνιες του. Η δαπάνη, που θεωρείται εξαιρετικά υψηλή για τα οικονομικά δεδομένα της χώρας και της αγοράς, περιλαμβάνει για πρώτη φορά και εκτεταμένες συνέργειες με τις αεροπορικές εταιρείες και ιδιωτικούς φορείς τουρισμού.

Την καμπάνια υπογράφει η εταιρεία Ogilvy και παρουσιάστηκε επίσημα από τον ίδιο τον υπουργό Τουρισμού Χάρη Θεοχάρη. Συγκεκριμένα, θα διατεθεί ποσό 12,3 εκατ. ευρώ για διαφήμιση με κάθε μέσο και με κάθε τρόπο σε ΜΜΕ, ψηφιακά Μέσα και κοινωνικά δίκτυα και ποσό 10,6 εκατ. ευρώ στη συνδιαφήμιση με τις 18 αεροπορικές εταιρείες και 76 tour operators. Το υπόλοιπο ποσό αφορά διαφημίσεις εντός της χώρας και δημιουργία διαφημιστικών μέσων.


Πηγή

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου


ΕΠΙΣΚΕΠΤΕΣ