Ο Σπύρος Παπαδόπουλος ανάμεσα στον Χρήστο Νικολόπουλο και την Πίτσα Παπαδοπούλου. Ο δίσκος στο παλιό πικάπ τελείωσε... |ΣΚΑΪ Πηγή: Protagon.gr
Γιατί σβήνουν τα φώτα για τη μουσική εκπομπή του Σπύρου Παπαδόπουλου, που είχε γίνει η αγαπημένη τηλεοπτική συντροφιά του σαββατόβραδου για πάρα πολλούς Ελληνες... απανταχού
Η ανακοίνωση του Σπύρου Παπαδόπουλου για το τέλος της εκπομπής του, του ιστορικού «Στην υγειά μας, ρε παιδιά», έπεσε για ορισμένους ως κεραυνός εν αιθρία. Και αυτό γιατί η εκπομπή, που ξεκίνησε από τη ΝΕΤ, μεταπήδησε στον Alpha και τέλος στον ΣΚΑΪ, έγινε για πολλά χρόνια η τηλεοπτική συνήθεια του σαββατόβραδου, υποδέχθηκε σχεδόν όλους τους εμβληματικούς τραγουδιστές και τραγουδοποιούς τους ελληνικού πενταγράμμου και έγινε η τηλεοπτική συντροφιά των «Ελλήνων απανταχού», όπως συνήθιζε να λέει ο δημιουργός της στην πρώτη καλησπέρα του.
Η αλήθεια είναι, όμως, ότι η εκπομπή είχε κλείσει τον κύκλο της. Μια ματιά στα νούμερα της τηλεθέασης θα το επιβεβαίωνε. Και ενώ ΣΚΑΪ και Σπύρος Παπαδόπουλος ξεκίνησαν μια αναγνωριστική συζήτηση για το τι μέλλει γενέσθαι μετά το τέλος αυτής της σεζόν, η αλήθεια είναι ότι η παραμονή τού «Στην Υγειά μας» στο πρόγραμμα θα γινόταν απλώς με τη λογική τού μη χείρον βέλτιστον.
Πικρή… reality
Βλέπετε, η επέλαση των reality δεν άφησε αλώβητη την εκπομπή. Κάθε Σάββατο, το Star με το «MasterChef» σαρώνει, ενώ και ο ΑΝΤ1, με τη «Φάρμα» του, δεν πηγαίνει καθόλου άσχημα, αν και είναι καθαρά στη δεύτερη θέση. Πλέον και το Mega έχει εντάξει στο πρόγραμμά του το «Σπίτι με το Mega», το οποίο έχει καταγράψει επιτυχίες, με αποτέλεσμα το σκηνικό να μοιάζει… ναρκοθετημένο.
Oσο για την ίδια την εκπομπή, πρόκειται, αν μη τι άλλο, για ένα κορεσμένο project. Με άλλα λόγια, δεν φαίνετα να μπορεί να υπάρξει καμία φοβερή καινοτομία που να άλλαζε τη φύση της. Στο συμβόλαιο του Σπύρου Παπαδόπουλου, μάλιστα, υπήρχε ειδική ρήτρα για προβολή της εκπομπής τα Σάββατα, συνεπώς, δεν υπήρχε εξαρχής μεγάλο περιθώριο ευελιξίας.
Κορεσμός…
Υπάρχει, όμως, μια ακόμα παράμετρος: ο κορεσμός ήταν πλέον εμφανής και στο τηλεοπτικό προϊόν. Εκπομπές με πιο «έντεχνους» καλλιτέχνες, οι οποίες παραδοσιακά άρεσαν στον Σπύρο Παπαδόπουλο, πλέον έγραφαν μονοψήφια νούμερα, ενώ τα πιο νεανικά sets, με εμπορικούς καλλιτέχνες και συνήθως ένα ποτ πουρί τραγουδιών, μπορεί να πήγαιναν καλύτερα από νούμερα, αλλά έβγαιναν κάπως πιο διεκπεραιωτικά.
Κάπως έτσι, στο τέλος της σεζόν η εκπομπή θα μπει στο χρονοντούλαπο της ιστορίας. Και πολύς κόσμος θα πρέπει να βρει μια εναλλακτική, είτε για το τηλεοπτικό του σαββατόβραδο, είτε για τις βραδιές των γιορτών και της αλλαγής του χρόνου.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου