Το ψηφιδωτό της Θεοτόκου (Βρεφοκρατούσας) στην Αγιά Σοφιά, στην Κωνσταντινούπολη.

Διά τὴν Πόλῐν

Διά τὴν Πόλῐν πολεμήσομεν
Μαρμαρωμένος βασιλεύς ἐστί ὁ δῆμος ὁ ἑλληνικός
Τήν ῥίζᾰν αὐτοῦ εὑρήσει
Αἱ θάλατται, τά Μυστήρια τῆς Ἐλευσῖνος, αἱ ἐκκλησίαι
Τὰ ἄπιστᾰ ὄντα λήψονται τὸ Μέγιστον Φῶς
Περιμένω τὴν στιγμήν διά τὴν Πόλῐν
Διά τὸν Ναόν τῆς τοῦ Θεοῦ Σοφίᾱς

Η Ελλάς Ευγνωμονούσα, Θεόδωρος Βρυζάκης (1858)
Κι όμως δεν πίστεψα
Όρους αντέστρεψα
Είμαι ο Έλληνας που πολεμά
Είπαν πως χάθηκα
Δρόμους μου χάραξαν
Έμεινα μόνος μου κι όμως επέζησα
Έζησα στη φωτιά

Αλέξανδρος (Άλεξ) Παναγή, Στη φωτιά (Eurovision 1995)

Αναγνώστες

Τετάρτη 23 Δεκεμβρίου 2020

Επιστολή μαθήτριας που «καίει» την Υπουργό Παιδείας...

 



Πηγή εικόνας: gr.depositphotos.com


Επιστολή μαθήτριας: Δεν θέλουμε πόλεμο, θέλουμε απαντήσεις

Κατερίνα Γερουλίδου

Τι θα γίνει με όσους νιώθουν σαν μαριονέτες του εκπαιδευτικού συστήματος που προσπαθεί να τους κάνει πρωταγωνιστές σε τραγωδία;

Επιστολή της Κατερίνας Γερουλίδου, υποψήφια της Γ’ τάξης στο Λύκειο Μακροχωρίου, προς την υπουργό Παιδείας, Νίκη Κεραμέως, σχετικά με τις πανελλαδικές εξετάσεις και τις αποφάσεις του υπουργείου.

Αξιότιμη υπουργέ παιδείας,

Βρίσκεστε σε μια θέση, με βαρύ παρελθόν για μια χώρα σα την Ελλάδα, μια χώρα με αξίες που μέσα σε αυτή άνθισαν επιστήμες και τέχνες, βρίσκεστε σε μια θέση που χρειάζεται άμεση επικοινωνία με τους μαθητές, ειδικά σε συνθήκες που εμποδίζουν την σωστή λειτουργεία της εκπαίδευσης δια ζώσης ή στην δική μας περίπτωση την αποκλείουν ακόμη και για τους υποψηφίους των πανελληνίων.

Πολλοί θα υποστήριζαν ότι είναι πιο εύκολο ένα παιδί, στο κρεβάτι του, στο γραφείο του με την άνεση του να παρακολουθεί το μάθημα του ανεπηρέαστο από τις συγκυρίες. Όπως παρατηρείται όμως οι μαθητές, οι εκπαιδευτικοί και οι γονείς αγωνίζονται καθημερινά για να βοηθήσουν τα παιδιά που αντιθέτως κολυμπούν στην αβεβαιότητα, στην ματαιοδοξία και το μόνο που αποκομίζουν στο τέλος είναι προθεσμίες, αμέτρητές σελίδες που μελετούν μέχρι το ξημέρωμα κόντρα στις τρείς με τέσσερις ώρες που πολλοί θεωρούν ότι θα μπορέσουν να αναδείξουν το εικοσάρι.

Συνεπώς η άποψη περί μη αναγκαίας μείωσης της ύλης, σε μια γενιά με ποικίλα κενά λόγο της πρώτης καραντίνας αποτελεί την φοβία του εκπαιδευτικού συστήματος για άλλη μια να αντιμετωπίσει άμεσα τους μαθητές που προσπαθούν με κάθε τρόπο να βγουν από την τρύπα της αγανάκτησης που το ίδιο υπουργείο “έσκαψε” για να σταματήσει η βοή.

Τι θα γίνει λοιπόν με όσους επιζήσουν από το χάος των αποφάσεων; Τι θα γίνει με όσους νιώθουν σαν μαριονέτες του εκπαιδευτικού συστήματος που προσπαθεί να τους κάνει πρωταγωνιστές σε τραγωδία; Τί θα γίνει με το βάρος που ένιωσαν όλοι όσοι αντίκρυσαν ότι η σκληρή τους δουλεία για το πανεπιστήμιο, το άγχος και το στρες τους θα ισοδυναμούν με τα λεφτά κάποιον άλλον; Ότι τα πτυχία που πήραν  με τον αγώνα τους θα ισοδυναμούν με μερικά χαρτονομίσματα.

 Δεν χρειαζόμαστε αποφάσεις, δεν θέλουμε πόλεμο, θέλουμε απαντήσεις! Απαντήσεις τις οποίες ζητάμε επανειλημμένα με επιμονή και υπομονή εδώ και μήνες! Δεν θα σταματήσουμε. Δικαιούμαστε να έχουμε στα χέρια μας το μέλλον μας, να έχουμε την δυνατότητα για κάτι καλύτερο!

Εμείς είμαστε οι μελλοντικοί επιστήμονες, δάσκαλοι, δικηγόροι, πυροσβέστες, στρατιωτικοί, γιατροί που θα τιμήσουν αυτήν την χώρα ή μάλλον θα ήμασταν αν είχαμε την ευκαιρία και το μέλλον στα χέρια μας! Η αλήθεια είναι μπροστά σας, ολοφάνερη, αντιμετωπίστε την!

Με όλο το σεβασμό,

Κατερίνα Γερουλίδου, υποψήφια της Γ’ τάξης, Λύκειο Μακροχωρίου.

Πηγή: www.alfavita.gr



Άγαλμα του Κωνσταντίνου Παλαιολόγου στην Πλατεία Μητροπόλεως, στην Αθήνα.

ΕΠΙΣΚΕΠΤΕΣ