Διά τὴν Πόλῐν
Μαρμαρωμένος βασιλεύς ἐστί ὁ δῆμος ὁ ἑλληνικός
Τήν ῥίζᾰν αὐτοῦ εὑρήσει
Αἱ θάλατται, τά Μυστήρια τῆς Ἐλευσῖνος, αἱ ἐκκλησίαι
Τὰ ἄπιστᾰ ὄντα λήψονται τὸ Μέγιστον Φῶς
Περιμένω τὴν στιγμήν διά τὴν Πόλῐν
Διά τὸν Ναόν τῆς τοῦ Θεοῦ Σοφίᾱς
Ὅρους ἀντέστρεψα
Εἶμαι ὁ Ἕλληνας ποὺ πολεμᾶ
Εἶπαν πὼς χάθηκα
Δρόμους μου χάραξαν
Ἔμεινα μόνος μου κι ὅμως ἐπέζησα
Ἔζησα στὴ φωτιά
Κυριακή 17 Οκτωβρίου 2021
Οι διαφημιζόμενοι της Google με τον Ελληνικό Κώδικα Διαφήμισης
Στην Άλτερ Εγκο ΜΜΕ το My Radio
Και δάνεια τις εταιρείες παραγωγής φέρνει ο Λευτέρης Κρέτσος
Χρειάστηκαν δύο χρόνια στη σημερινή κυβέρνηση για να προχωρήσει σε ένα έργο που βρήκε έτοιμο- πέρα το ΕΚΟΜΕ από την προηγούμενη για την οπτικοακουστική βιομηχανία και ακόμη δεν έχει ξεκινήσει να χρηματοδοτεί.
Για την ενεργοποιήση του πρώτου Ταμείου Εγγυοδοσίας Δανείων Επιχειρήσεων Παραγωγής Οπτικοακουστικών Εργων από το υπουργείο Ψηφιακής Διακυβέρνηση, η Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα δημοσίευσε πρόσκληση προς τις τράπεζες για την εκδήλωση ενδιαφέροντος με καταληκτική την 5η Νοεμβρίου 2021 για την ενεργοποίηση του προγράμματος συνολικού προϋπολογισμού δανείων περίπου 62,5 εκατ. ευρώ.
Το σχέδιο είχε ανακοινωθεί το 2018 από τον υφυπουργό Ψηφιακής Πολιτικής Λευτέρη Κρέτσο και δίνει επί της ουσίας τη δυνατότητα στις εταιρείες παραγωγής να αποκτήσουν κεφάλαιο κίνησης για να αρχίσουν να κάνουν γυρίσματα σειρών και ταινιών. Κάθε επιχείρηση θα έχει τη δυνατότητα να κάνει αίτηση για δάνειο από 25.000 ευρώ έως 900.000 ευρώ, για την κάλυψη των αναγκών σε κεφάλαιο κίνησης, αλλά και τη χρηματοδότηση επενδυτικών της σχεδίων.
Υπό αίρεση η επιδότηση του 2% για τις εταιρείες internet
Για τρίτη φορά μέσα σε τρεις μήνες αλλάζει η υπουργική απόφαση για την οικονομική στήριξη των εφημερίδων, των περιοδικών, των περιφερειακών εφημερίδων και καναλιών καθώς και των ραδιοφωνικών σταθμών. Με την αλλαγή που πραγματοποιήθηκε, στην επιδότηση προστίθενται και τα διαδικτυακά Μέσα, σε ό,τι αφορά τη στήριξη των ασφαλιστικών εισφορών στον ΕΔΟΕΑΠ.
Ωστόσο, για μία ακόμη φορά προβλέπονται διαφορετικές ημερομηνίες για κάθε κατηγορία επιχείρησης ΜΜΕ σε ό,τι αφορά την κατάθεση των δικαιολογητικών. Από τη στιγμή που οι υπουργικές αποφάσεις έχουν αλλάξει τρεις φορές μέχρι σήμερα, ο ΕΔΟΕΑΠ οφείλει να ορίσει μια οριστική, καταληκτική ημερομηνία κατάθεσης των σχετικών αιτήσεων για όλες τις κατηγορίες ΜΜΕ.
Το κόστος στον κρατικό προϋπολογισμό από την ανάληψη των ασφαλιστικών εισφορών για την τετραετία 2018 – 2021 παραμένει στα 20 εκατ. ευρώ. Ωστόσο στη νέα τροποποιητική απόφαση, στο άρθρο που αφορά τη «χρηματοδότηση» των ΜΜΕ, προστέθηκε η φράση: «Δεν θα χορηγηθούν οικονομικές ενισχύσεις στις ιδιωτικές επιχειρήσεις ηλεκτρονικών Μέσων Ενημέρωσης πριν από την απόφαση έγκρισης της Ευρωπαϊκής Επιτροπής»!
Ε.Ι.Ι.Ρ.Α.:7+1 ραδιοφωνικούς σταθμούς στην Αττική
Τη δυνατότητα ελέγχου ως και 8 ραδιοφωνικών σταθμών στην Αττική από μία εταιρεία προτείνε στις συζητήσεις της Ομάδας Εργασίας για το Ραδιόφωνο η ΕΙΙΡΑ. Από τους 8 σταθμούς, οι 7 μπορεί να είναι μή ενημερωτικοί στην Αττική, ως 3 μή ενημερωτικοί στη Θεσσαλονίκη και 1 για την επαρχία. Γίνεται και πρόταση η πρόταση αυτή να ενσωματωθεί στη νομοθεσία πριν την αδειοδότηση των σταθμών. Η ΕΙΙΡΑ προτείνει άδειες ειδικούς σκοπού για την Εκκλησία, τα Πανεπιστήμια τους Δήμους και τα πολιτικά κόμματα, που θα εξαιρούνται της διαδικασίας αδειοδότησης, αλλά δεν θα έχουν τη δυνατότητα δικτύωσης.
Οι προτάσεις της ΕΙΙΡΑ έχουν ως εξής:
α) Προτείνεται η θέσπιση πρόβλεψης για τη συγκέντρωση με θέσπιση μέγιστου αριθμού αδειών μη ενημερωτικών σταθμών ανά φορέα (ή εταιρεία στην οποία στην οποία συμμετέχει ο φορέας) ως εξής: έως 7 για την Αττική και έως 3 στη Θεσσαλονίκη και έως 1 στις υπόλοιπες περιοχές της επικράτειας. Ειδικά για την Αττική προτείνεται η συμμετοχή σε έως 7 μη ενημερωτικούς ραδιοφωνικούς σταθμούς και σε έναν ενημερωτικό ραδιοφωνικό σταθμό. Η πρόβλεψη αυτή θα πρέπει για σκοπούς συνοχής να υιοθετηθεί για το διάστημα πριν και μετά την αδειοδότηση.
Ο προσδιορισμός του ανώτατου ορίου κατ’ απόλυτο αριθμό ευνοεί και εξυπηρετεί την ασφάλεια δικαίου στη ραδιοφωνική αγορά για την άρση αμφιβολιών, που θα καθιστούσαν απαραίτητη την ερμηνεία και την παρέμβαση της Επιτροπής Ανταγωνισμού και του ΕΣΡ. Αντίστοιχη πρόβλεψη κατ’ απόλυτο αριθμό περιέχεται ήδη στο ν. 3592/2007 για την Αττική και τη Θεσσαλονίκη μέχρι την εκεί προβλεπόμενη αδειοδότηση. Εξάλλου, ο προτεινόμενος ανωτέρω μέγιστος αριθμός προσεγγίζει ειδικώς για την Αττική κατ’ αποτέλεσμα το 15% επί του συνόλου των λειτουργούντων σταθμών στην περιοχή αυτή, κατά την πρόβλεψη του ν.3592/2007.
(β) Προτείνεται η λήψη μέτρων προκειμένου να νομιμοποιηθούν οι παρούσες θέσεις εκπομπής και οι εγκαταστάσεις επί ξηράς των ραδιοφωνικών σταθμών, (ιδίως στον Υμηττό, την Αίγινα, την Πάρνηθα και τα Στύρα), να απομακρυνθούν «ορφανοί» σταθμοί (containers) εκπομπής και πειρατές και να διασφαλισθεί η καθαρή και νόμιμη εκπομπή χωρίς παρεμβολές.
(γ) Προτείνεται να προβλεφθεί ειδική κατηγορία αδειών – άδειες ειδικού σκοπού -, οι οποίες θα χορηγούνται σε ΟΤΑ ή επιχειρήσεις των ΟΤΑ, σε Ιδρύματα Ανώτατης Εκπαίδευσης του Πανεπιστημιακού και Τεχνολογικού Τομέα, σε Νομικά Πρόσωπα Δημοσίου Δικαίου που έχουν συνταγματική κατοχύρωση (Εκκλησία) ή εταιρείες που ιδρύονται από αυτά, σε Θρησκευτικά Νομικά Πρόσωπα, σε πολιτικά κόμματα κλπ. Αυτή η κατηγορία θα πρέπει να εξαιρεθεί από την προπεριγραφείσα διαγωνιστική διαδικασία. Για κάθε περιοχή εξυπηρέτησης θα καθορίζονται οι συχνότητες που απονέμονται για αυτήν τηνκατηγορία αδειών (βλ. ανωτέρω υπό 1), καθώς και τα ειδικά τεχνικά χαρακτηριστικά εκπομπής (π.χ. εύρος συχνοτήτων χαμηλότερης ισχύος). Ο νόμος θα πρέπει να προβλέπει ότι για τις άδειες ειδικού σκοπού:
– γίνεται από κοινού χρήση (σύγχρηση) συχνότητας από περισσότερους φορείς ειδικού σκοπού,
– απαγορεύεται η δικτύωση με φορέα που λειτουργεί σταθμό που δεν εμπίπτει στην κατηγορία ειδικού σκοπού,
– απαγορεύεται η μεταβίβαση της επιχείρησης, ενώ τυχόν μεταβολές στο ιδιοκτησιακό καθεστώς του φορέα πρέπει να αιτιολογούνται ειδικά, χωρίς να θίγεται ο χαρακτήρας της άδειας.
Κατά λοιπά, η περαιτέρω διαδικασία αδειοδότησης, οι όροι και οι προϋποθέσεις για τη χορήγηση άδειας ειδικού σκοπού, θα ορίζονται με προεδρικό διάταγμα.
(δ) Θα πρέπει να καταργηθούν ρητά τα άρθρα 8, 9, 10, 11 και 12 του ν. 3592/2007 και να προβλεφθεί ότι όπου στην κείμενη νομοθεσία γίνεται παραπομπή στις διατάξεις των παραπάνω άρθρων, θα εφαρμόζεται ο νέος νόμος.
-
Εν αρχή ην ο πόνος, τούτες τις τρομερές μέρες του φετινού Αυγούστου. Ναι, ο πόνος. Γιατί πριν από κάθε ανάλυση, ακόμα και την εμβριθέστερη...
-
Τίτλοι αρχής (το παρακάτω βίντεο ανέβηκε από το κανάλι bellllllochannel στο Youtube) Μοιάζει...
-
Πηγή εικόνας: i-diadromi.gr Καλήν εσπέραν άρχοντες, αν είναι ορισμός σας, Χριστού τη Θεία γέννηση, να πω στ’ αρχοντικό σας. Χριστός γεννάται...