Παρασκευή 26 Ιουνίου 2026

Αυτή η φωτογραφία δείχνει την ενίσχυση χάλυβα της βάσης μιας ανεμογεννήτριας

Αυτή η φωτογραφία δείχνει την ενίσχυση χάλυβα της βάσης μιας ανεμογεννήτριας. Θα χρειαστεί να προστεθούν ακόμη 600 έως 800 κυβικά μέτρα σκυροδέματος, που αντιστοιχεί σε βάρος σχεδόν 2.000 τόνων! Μόλις αποσυναρμολογηθεί η ανεμογεννήτρια, αυτή η βάση θα παραμείνει θαμμένη στο έδαφος για πάντα. Κατά την λειτουργία της ανεμογεννήτριας, ο ιστός θα δονείται λόγω του ανέμου σε πολύ χαμηλή συχνότητα κι αυτές οι δονήσεις μεταδίδονται μέσω της βάσης σε ακτίνα μεγαλύτερη των 100 μέτρων γύρω από τη βάση. Αυτό καθιστά αδύνατη την ύπαρξη ζώων εντός αυτής της ζώνης. Οι λεπίδες της ανεμογεννήτριας λειτουργούν ταυτόχρονα ως μύλος κρέατος για πουλιά... Πολλές πρώτες ύλες, πολύ λάδι για τα κιβώτια των γραναζιών και σχεδόν τίποτα δεν μπορεί να επαναχρησιμοποιηθεί.
Μέχρι το 2050, προβλέπεται ότι ο κόσμος θα αντιμετωπίσει 43 εκατ. τόνους αχρηστευμένων πτερυγίων ανεμογεννητριών. Αυτά τα πτερύγια κατασκευάζονται από σύνθετα υλικά υψηλής αντοχής, σχεδιασμένα ν' αντέχουν χρόνια καιρικών συνθηκών. Παρόλα αυτά, κάθε ανεμογεννήτρια που στέκεται σήμερα θα παλιώσει πριν το 2050. Η πλειονότητα είναι δύσκολο να ανακυκλωθεί, οπότε τα περισσότερα είναι πιθανό να θαφτούν. Ωστόσο, η Ευρώπη έχει πλέον απαγόρευση χωματερών για τα πτερύγια που τίθεται σε ισχύ. Χώρες όπως η Γερμανία, η Φινλανδία και οι Κάτω Χώρες μπλοκάρουν ήδη τις χωματερές, αλλά εξακολουθούν να έχουν πτερύγια προς απόρριψη. Έτσι, τα απόβλητα σπρώχνονται αλλού. Τα πτερύγια εξάγονται σε χώρες όπου η ταφή επιτρέπεται ακόμα, όπως το Ηνωμένο Βασίλειο.
Η καθαρή μηδενική εκπομπή δημιουργεί ένα βουνό από σύνθετα απόβλητα.
Δεν υπάρχει πράσινη ενέργεια και πιθανότατα ποτέ δεν θα υπάρξει! Όλα αυτά είναι καπνός και καθρέφτες, οδηγούμενα από απληστία. Η ενέργεια αφορά τα συνολικά κόστη του πλήρους κύκλου ζωής και η αιολική ενέργεια υστερεί ακόμα περισσότερο από τη φωτοβολταϊκή, η οποία βρίσκεται κοντά στον πάτο ως προς τα δολάρια που ξοδεύονται σε σχέση με την απόδοση. Σταματήστε να είστε πρόβατα και χρησιμοποιήστε τον εγκέφαλό σας για να το καταλάβετε. Μας πουλάνε το ουτοπικό όνειρο του καθαρού, μετά θάβουν αυτή την αηδία χωρίς καμία συζήτηση για το πώς δηλητηριάζουν το πόσιμο νερό μας! Και μετά έχουν το θράσος να το αποκαλούν πράσινο...
Απίστευτο που κατάφεραν αυτοί οι απατεώνες να το πουλήσουν ως κάτι πράσινο και καλό...

https://www.facebook.com/Sofia.Siaplaoura/posts/pfbid0qWVrPBAG8snfmEUGaXWPBxzsSW12f7JpPfTGqq9gFRgBxhEfRFXUXKCqcKpefgE5l?__cft__[0]=AZbGRknrBY0_COx3bMo_21QPHlSVe14wiAv8cR3hptF38_datkL6_6C3M9bsrhn1a7wBP0zfQe9eyC1PI3XziQkBya5fqb7YcQpLiLX0QAgqctWzFyVXnOq3vouMUKGxWAJA5mFGqHNGkDIz4WmXx0yopD1_-JluNj-dcZjSRuB3APCGUrdLukk-8W1vYeMn_iCa7KDENDbNUpngW9RjcfLE&__cft__[1]=AZbJ_aXdE0Bt86ClFfoECtD9Q67149tfqeSZXo2N9JjtPPMTZSEP1iDCIaHj5BiucOt6vUY47ZuIBotYQb2Jhj-ZJEdUF0npyFVwQMbLIomQPKg_wxszbz40i-q_b0iOPiWEYvs8jVs8c3-6L48O2gNvDz91eKqJHElj8l5GwstDhJVSF4vzu3-oXJpAThsy_TagNdIwHXVtiEyDbaysgeRf&__tn__=%2CO%2CP-y-y-R

Δυστυχώς, η ανθρωπιστική τραγωδία στη Βενεζουέλα μεγαλώνει ώρα με την ώρα







Δυστυχώς, η ανθρωπιστική τραγωδία στη Βενεζουέλα μεγαλώνει ώρα με την ώρα.
Χιλιάδες άνθρωποι εξακολουθούν να αγνοούνται μετά τους δύο ισχυρούς σεισμούς, με τις εκτιμήσεις να κάνουν λόγο για περισσότερους από 40.000 αγνοούμενους. Μέχρι στιγμής έχουν καταγραφεί 235 νεκροί και πάνω από 5.000 τραυματίες, ενώ χιλιάδες οικογένειες έχουν μείνει χωρίς στέγη και δεκάδες κτίρια έχουν καταρρεύσει ολοσχερώς.
Απευθύνεται επείγουσα έκκληση προς τη διεθνή κοινότητα για άμεση ανθρωπιστική βοήθεια, καθώς οι πρώτες διεθνείς αποστολές διάσωσης και υποστήριξης έχουν ήδη αρχίσει να φθάνουν στη χώρα.
Οι σκέψεις μας είναι με τον λαό της Βενεζουέλας και ευχόμαστε δύναμη σε όσους δίνουν μάχη για να σώσουν ζωές.

https://www.facebook.com/PALESTINIANCOMMUNITYGR/posts/pfbid02KiFJ2jadFuNWagksPXWjrDgK9FY9jYRTERHHsKgHysJt63jppcrfpXb6H1H4tG1Ll?__cft__[0]=AZZYfn1xC1-zjKMVmaEmCbVeTwRnyOI6VjTdVI63IfBm-W3SLPlB4zffWLBM3YKIN8DX1DJG56QcIRZkVHbU5iBQu7T0M3oWS-5MEgg2_Q9DmPpCiNcguDcovDS7LJfsSBLR8KZhprHyJMPAxTUyUy3UySYaZwVLaMJ_Px97bNnPiOiUtpgvD4YOKeoavz0xZC769gAl_M9hSIig74WACVSBK9zEYZ9n-n3V9WkAYhlQAA&__cft__[1]=AZaM6hth6I2FpMW4y9VQf3tmvedslbkunTA5bAGF9Zo71pQFnIGQmftnBJXAcRjtgkOBrK7llHpgjp0xwRNMdv59QulQhmzcSGvnXiPiIUmwF5WPH2IdIdXiV8LUGSSLXLmG3I-oko0O0LF15K--4hd5UsKrE5w0aOIsEUZEzsyFakqY-RkD-FmUsBgDRB6OMwU&__tn__=%2CO%2CP-y-R



Άγιος Δαβίδ ο νέος Οσιομάρτυρας

Ο Άγιος Οσιομάρτυρας Δαβίδ καταγόταν από τις Κυδωνίες (Αϊβαλί) της Μικράς Ασίας. Οι κάτοικοι των Κυδωνιών είχαν αναπτύξει μια ιδιαίτερη σχέση με το Άγιον Όρος, καθώς υπήρχαν δύο αγιορείτικα μετόχια στην πόλη τους, ένα της μονής Ιβήρων και ένα της μονής Παντοκράτορος. Έτσι, όταν ο Δαβίδ εγκατέλειψε τη γενέτειρά του, επισκέφθηκε το Άγιον Όρος και διέμενε κοντά σε κάποιον συμπατριώτη του, αδελφό της Σκήτης της Αγίας Άννης, όπου αργότερα εκάρη και ο ίδιος μοναχός.

Ο Όσιος Δαβίδ κατά τη διάρκεια της μοναχικής του πολιτείας, κινούμενος από θείο ζήλο, ανέλαβε την πρωτοβουλία, αφού πρώτα έλαβε την ευλογία του γέροντός του, να επισκεφθεί τη Σμύρνη, για να συλλέξει χρήματα για την ανοικοδόμηση των ερειπωμένων ναών της Μεταμορφώσεως του Σωτήρος και της Θεοτόκου στο Άγιον Όρος. Μετά την αποπεράτωση των εργασιών στους δύο ναούς, οικοδόμησε και δύο δεξαμενές νερού, καθώς και μία σειρά κελιά για τους προσκυνητές. Δεν παρέμεινε όμως άλλο στο Άγιον Όρος, αλλά φλεγόμενος από τον πόθο του μαρτυρίου επισκέφθηκε τη Μαγνησία της Μικράς Ασίας, όπου προκάλεσε τους Τούρκους, ονειδίζοντάς τους για τη θρησκεία τους. Αυτοί τον συνέλαβαν και, αφού τον εξυλοκόπησαν άγρια, τον απέπεμψαν από την πόλη τους. Έτσι, χωρίς να πραγματοποιήσει την επιθυμία του επέστρεψε στη Σκήτη της Αγίας Άννης, όπου εξομολογήθηκε στο γέροντά του το διακαή πόθο του για το μαρτύριο. Ο πνευματικός του, φοβούμενος για την έκβαση μιας τέτοιας πράξεως, προσπάθησε να τον αποτρέψει, χωρίς όμως τελικά να το επιτύχει. Ο Όσιος Δαβίδ επισκέφθηκε στις Καρυές τον Επίσκοπο πρώην Χριστουπόλεως Παγκράτιο, από τον οποίο έλαβε την ευλογία για να προχωρήσει στο μαρτύριο, και κατόπιν ήλθε στη Θεσσαλονίκη. Εκεί πληροφορήθηκε για την εξώμοση ενός μοναχού από τη Βατοπαιδινή Σκήτη του Αγίου Δημητρίου. Ο Όσιος Δαβίδ τον επισκέφθηκε και προσπάθησε να τον μεταπείσει· μάταια όμως, γιατί ο αρνησίθρησκος επέμενε στην πλάνη του. Οι Τούρκοι, οι οποίοι φρουρούσαν τον εξωμότη, συνέλαβαν τον Όσιο και αφού τον εκτύπησαν, τον παρέδωσαν στον κριτή, για να δικασθεί. Ο κριτής, φοβούμενος μήπως ο Όσιος Δαβίδ καταφέρει να μεταπείσει τον εξωμότη, διέταξε την άμεση θανάτωση του Οσίου. Την ίδια νύχτα λοιπόν, στις 26 Ιουνίου του 1813 μ.Χ., ο Όσιος Δαβίδ ο Κυδωνιεύς ευρήκε μαρτυρικό θάνατο δι’ απαγχονισμού.

Ιδιαίτερα τιμάται ο Οσιομάρτυς Δαβίδ στη Σκήτη της Αγίας Άννης του Αγίου Όρους.


https://saint.gr/627/saint.aspx

Όσιος Δαβίδ από τη Θεσσαλονίκη

Δαυῒδ συνήφθης τῷ πάλαι Δαυῒδ νέε,
Ἄλλον Γολιὰθ σαρκικά κτείνας πάθη.
Ἕκτῃ ἐξεπέρησε πύλας βίου εἰκάδι Δαυΐδ.

Λειτουργικά κείμενα

ΕΠΙΣΚΕΠΤΕΣ