Το ψηφιδωτό της Θεοτόκου (Βρεφοκρατούσας) στην Αγιά Σοφιά, στην Κωνσταντινούπολη.

Διά τὴν Πόλῐν

Διά τὴν Πόλῐν πολεμήσομεν
Μαρμαρωμένος βασιλεύς ἐστί ὁ δῆμος ὁ ἑλληνικός
Τήν ῥίζᾰν αὐτοῦ εὑρήσει
Αἱ θάλατται, τά Μυστήρια τῆς Ἐλευσῖνος, αἱ ἐκκλησίαι
Τὰ ἄπιστᾰ ὄντα λήψονται τὸ Μέγιστον Φῶς
Περιμένω τὴν στιγμήν διά τὴν Πόλῐν
Διά τὸν Ναόν τῆς τοῦ Θεοῦ Σοφίᾱς

Η Ελλάς Ευγνωμονούσα, Θεόδωρος Βρυζάκης (1858)
Κι ὅμως δὲν πίστεψα
Ὅρους ἀντέστρεψα
Εἶμαι ὁ Ἕλληνας ποὺ πολεμᾶ
Εἶπαν πὼς χάθηκα
Δρόμους μου χάραξαν
Ἔμεινα μόνος μου κι ὅμως ἐπέζησα
Ἔζησα στὴ φωτιά

Αλέξανδρος (Άλεξ) Παναγή, Στὴ φωτιά (Eurovision 1995)

Παρασκευή 27 Σεπτεμβρίου 2024

Μουσικὴ Παρασκευή - Μιχάλης Χατζηγιάννης καὶ Ἀλέξια ~ Προσευχὴ (Ἀλληλούϊα)



Το τραγούδι «Προσευχὴ» δημιουργήθηκε στο πλαίσιο της τηλεοπτικής σειράς «Ακτή ονείρων», η προβλήθηκε στον κυπριακό τηλεοπτικό σταθμό ΣΙΓΜΑ τα έτη 1998 και 1999.

Τους στίχους έγραψε ο Ζήνωνας Ζηντίλης (εδώ), την ενορχήστρωση ανέλαβε ο Κώστας Κακογιάννης, ενώ το ερμήνευσαν ο Μιχάλης Χατζηγιάννης και η Αλέξια.



Περισσότερα για τον Μιχάλη Χατζηγιάννη εδώ

Η Αλέξια

Αλέξια
ΓέννησηΑλέξια Βασιλείου
5 Φεβρουαρίου 1964 (60 ετών)
ΑμμόχωστοςΚύπρος
Χώρα πολιτογράφησηςΚύπρος
ΣπουδέςΜουσικό Κολέγιο Μπέρκλι και Η Αγγλική Σχολή, Λευκωσία
ΙδιότηταΤραγουδίστρια, συνθέτης, στιχουργός
Όργαναφωνή
Είδος τέχνηςποπ μουσική και τζαζ
ΙστοσελίδαΕπίσημος ιστότοπος

Η Αλεξία Βασιλείου (γεν. 5 Φεβρουαρίου 1964, Αμμόχωστος), γνωστή και ως Αλέξια, είναι Ελληνοκύπρια τραγουδίστρια, συνθέτρια, στιχουργός και ακτιβίστρια, με ιδιαίτερη σχέση προς την τζαζ μουσική, αλλά και γενικότερα με τον φωνητικό αυτοσχεδιασμό, με πολλούς χρυσούς και πλατινένιους δίσκους στο ενεργητικό της και με μεγάλες επιτυχίες στη δεκαετία του '80 και '90.

Έχει ασχοληθεί με πολλά μουσικά είδη: τζαζ, ποπγκόσπελφολκ και αβάν-γκαρντ σε μουσική για ταινίες με κλασικές ορχήστρες, τζαζ κουαρτέτα, ένα πιάνο, μόνο φωνή.

Βιογραφία

Γεννήθηκε στην Αμμόχωστο της Κύπρου, όπου και έζησε τα πρώτα παιδικά της χρόνια ως τον Αύγουστο του 1974, όταν η τουρκική εισβολή ανάγκασε την οικογένεια της να φύγουν ως πρόσφυγες.

Eurovision, σπουδές και σταδιοδρομία στο εξωτερικό

Συμμετείχε δύο φορές στον Διαγωνισμό Τραγουδιού Eurovision εκπροσωπώντας την Κύπρο. Την πρώτη φορά, το 1981, εμφανίστηκε ως μέλος του συγκροτήματος Island και κατάφερε να κερδίσει την 6η θέση με το τραγούδι «Μόνικα» σε μουσική Δώρου Γεωργιάδη και στίχους Σταύρου Σιδερά.

Το 1982 πήγε για σπουδές τζαζ στη Βοστώνη στο Μουσικό Κολέγιο Μπέρκλεϊ, από το οποίο και αποφοίτησε το 1985. Κατά τη διάρκεια των σπουδών της ήταν μέλος της Γκόσπελ Χορωδίας, ενώ κατά τη διάρκεια του τελευταίου της έτους, προτάθηκε από το πανεπιστήμιο και συμμετείχε σε δύο συναυλίες του Τσικ Κορία μαζί με την Γκέιλ Μοράν ως η κύρια τραγουδίστρια, ερμηνεύοντας το 15λεπτο μουσικό έργο του "Hello Brazil".

Αργότερα, μετακομίζει στη Νέα Υόρκη και συμμετέχει σε διάφορα μουσικά γκρουπ κάνοντας ζωντανές εμφανίσεις. Είναι ενεργό μέλος 5 συγκροτημάτων και τραγουδάει σε τζαζ κουαρτέτα, αλλά και σε ποπ και ροκ μπάντες. Σταδιακά, γίνεται η κύρια φωνή σε τέσσερα τζαζ και φιούζιον συγκροτήματα. Ένα από αυτά ήταν οι Axiom.

Μαζί με τα συγκροτήματά της, η Αλέξια εμφανίζεται στην περιοχή του Μανχάταν και συνεργάζεται με μπάντες του Φρέντι Τζάκσον και της Ρομπέρτα Φλακ. Την ίδια περίοδο, σε μια από τις συναυλίες της στο club «Jason’s» στο Μανχάταν, έχει την ευκαιρία να γνωρίσει από κοντά τον Λάιονελ Χάμπτον και τον Γουέιν Σόρτερ.

Το πρώτο της single στην Αμερική «I Am Siam» (CBS) ανέβηκε στα charts Top 100 της Αμερικής.

Τα τελευταία χρόνια ζει και εργάζεται στο Λος Άντζελες.

Η Αλέξια με τον Τσικ Κορία στο πανεπιστήμιο στη Βοστόνη

Σταδιοδρομία στην Ελλάδα

Ποπ

Το 1987, συμμετέχει στον Διαγωνισμό Τραγουδιού Eurovision εκπροσωπώντας την Κύπρο με το τραγούδι «Άσπρο-μαύρο», του Άντρου και της Μαρίας Παπαπαύλου κερδίζοντας την 7η θέση. Το τραγούδι ξεπερνά τις 250.000 πωλήσεις στις χώρες της Σκανδιναβίας και αυτό είναι η κύρια αιτία που μετακομίζει στην Ελλάδα και κάνει τον πρώτο της προσωπικό δίσκο με τίτλο Αλέξια σε μουσική Κώστα Χαριτοδιπλωμένου και στίχους Γιώργου Μίτσιγκα. Το άλμπουμ έχει ρεκόρ πωλήσεων για πρωτοεμφανιζόμενο καλλιτέχνη (300.000 αντίτυπα) και η Αλέξια δημιουργεί μια νέα μοντέρνα ποπ σκηνή στην Ελλάδα. Τα τραγούδια «Τα κορίτσια ξενυχτάνε», «Σταλιά σταλιά», «Το ξέρω το ξέρω», «Αγάπη καλοκαιρινή», «Γράμματα», «Θα σε περιμένω», «Κανένας δεν μας σταματά» έγιναν τεράστιες επιτυχίες.

Εκείνη τη χρονιά ξεκίνησαν και οι εμφανίσεις της μαζί με τον Πασχάλη στο "Lady M" και συνεχίστηκαν στο «Οn the Rocks». Το 1988, ηχογραφούνται και κυκλοφορεί ένα τριπλό άλμπουμ με τίτλο Party Οn the Rocks, με πωλήσεις και πάλι οι οποίες ξεπερνούν τα 300.000 αντίτυπα. Το 1989 κυκλοφορεί το δεύτερο άλμπουμ με τίτλο Ένα δύο τρία, έναν ποπ δίσκο με πρωτότυπο ευρωπαϊκό ήχο και τα τραγούδια έχουν την υπογραφή του Κρίστιαν Λάιμπλ, του Θοδωρή Παπαδόπουλου, και της Βίλλυς Σανιάνου. Ξεχώρισαν οι επιτυχίες: «Έλα έλα», «Ερωτευμένη», «Όλοι θέλουνε να ξεχωρίζουν», «Χρόνια πολλά», «Κοίταξέ με», «Ένα δυο τρία». Ο δίσκος έγινε πολύ σύντομα χρυσός. Τα Χριστούγεννα της ίδιας χρονιάς κυκλοφόρησε σε maxi-single διασκευή του γνωστού τραγουδιού «Last Christmas» του George Michael, με τον ελληνικό τίτλο «Οι καμπάνες χτυπούν».

Το 1990 κυκλοφορεί τον δίσκο Έλα μια νύχτα σε μουσική Κώστα Χαριτοδιπλωμένου και στίχους Γιώργου Μίτσιγκα και πάλι. Το άλμπουμ κυκλοφόρησε τον Οκτώβριο και ξεχώρισαν τα τραγούδια «Ορκίσου», «Δίλημμα», «Αλλάξαμε θέση», «Παίζω και χάνω», «Καλημέρα», «Ψεύτικος κόσμος», που είχε θέμα τα ναρκωτικά. Την επόμενη χρονιά, η Αλέξια ξεκινά μια καμπάνια κατά των ναρκωτικών με συναυλίες σε όλη την Ελλάδα και σε πολλά από τα σχολεία της χώρας. Την πλαισίωναν οι Μπλα Μπλα και οι Πυξ Λαξ. Το 1991 παίρνει το πρώτο βραβείο για την Ελλάδα στο Φεστιβάλ Eurosong που έγινε στην Κέρκυρα, με το τραγούδι «Έλα». Η μουσική είναι του Μίμη Πλέσσα και οι στίχοι της Λουκίλας Καρέρ, ενώ διευθυντής ορχήστρας είναι ο Μίμης Πλέσσας. Τον διαγωνισμό τον παρουσίασε η Κέλυ Σακάκου.

Το 1991, οι τίτλοι αρχής της εκπομπής Πρωινός καφές (1991-2009) με το στριφογυριστό φλιτζάνι καφέ αποτελούσαν ένα από τα χαρακτηριστικά μουσικά σήματα της ελληνικής τηλεόρασης. Η μουσική τίτλων είναι του Κώστα Χαριτοδιπλωμένου από το τραγούδι "Καλημέρα" που έγινε γνωστό το 1990 από την Αλέξια μέσα από τη δισκογραφική δουλεία της Έλα μια νύχτα.

Το 1992, πρωταγωνιστεί σε διαφημιστικό κλιπ για το αναψυκτικό ΗΒΗ. Το τραγούδι που ακούγεται στη διαφήμιση είναι το «Ξυπνάει ο άλλος μου εαυτός», μια σύνθεση του Γιώργου Αλκαίου και της Αναστασίας Μουτσάτσου. Τον Σεπτέμβριο κυκλοφορεί το τέταρτο άλμπουμ της με τίτλο Νερομπογιές. Στον δίσκο αυτό η Αλέξια ωριμάζει και ερμηνευτικά και σε επιλογή τραγουδιών και ταυτόχρονα τολμά και προτείνει ένα αλλιώτικο ρεπερτόριο για το είδος, που είχε ταυτιστεί στο ξεκίνημά της. Τη μία πλευρά του δίσκου έγραψαν ο Σπύρος Πάζιος και η Τασούλα Θωμαΐδου («Μάτια μου», «Νερομπογιές», «Τρυφερά», «Έχω μια αγάπη»), ενώ την άλλη πλευρά ο Κώστας Τουρνάς και ο Σταύρος Λάντσιας («Μπορεί», «Όσο θα λείπεις», «Είσαι το καλυτερό μου», «Σπίτι σου ή σπίτι μου» και το «Η δική μου η πατρίδα» που είναι αφιερωμένο στην Κύπρο).

Κλασικά

Το 1993, η Αλέξια ερμηνεύει τα "Κλασικά" σε έναν διπλό δίσκο, με περιεχόμενο παλιά τραγούδια που έχουν γραφτεί από το 1939 ως το 1968 με την υπογραφή μεγάλων δημιουργών, όπως ο Γιώργος Μουζάκης (Σκλάβα), ο Τάκης Μωράκης (Τι είν᾽αυτό που το λένε αγάπη) κ.ά. Η ενορχήστρωση ανήκει στον Κώστα Καπνίση, ενώ οι ηχογραφήσεις έγιναν στη Βουλγαρία με τη Συμφωνική της Βουλγαρίας.

Τα τραγούδια έχουν έντονο το στοιχείο της τζαζ και ειδικά της Big Band μουσικής του παλιού Χόλιγουντ. Η ἐρευνα για την επιλογή των τραγουδιών και η όλη προετοιμασία πήρε 9 μήνες. Στο δίσκο συμμετέχουν, σε ντουέτα με την Αλέξια, η Ρένα Βλαχοπούλου στο «Πρώτο ραντεβού», ο Βλάσσης Μπονάτσος στον «Πειρασμό» και η Ζωή Κουρούκλη στον «Διπλό γλυκό καημό». Ο δίσκος ἐγινε τρεις φορές πλατινένιος. Η παραγωγή του δίσκου είναι του Μάκη Δελαπόρτα.

Μιούζικαλ

Το 1994 ανεβαίνει στη Κύπρο το μιούζικαλ «Φρανκ και Στάιν» με πρωταγωνίστρια την Αλέξια σε μουσική Γιώργου Χατζηνάσιου και λιμπρέτο Σταύρου Σιδερά. Την ίδια χρονιά κυκλοφορεί ο δίσκος Κεκλεισμένων των θυρών με τα τραγούδια του μιούζικαλ με τη συμμετοχή των Στέφανου Κορκολή και Γιάννη Μπέζου σε δυο κομμάτια.

Μούσα του Μίκη Θεοδωράκη

Το Σεπτέμβριο του 1995 πραγματοποιείται συναυλία στο Καλλιμάρμαρο για τα 70χρονα του Μίκη Θεοδωράκη. Η Αλέξια ανοίγει τη συναυλία-αφιέρωμα ερμηνεύοντας το τραγούδι «Φαίδρα / Αγάπη μου», ύστερα από κάλεσμα του ίδιου του συνθέτη. Μετά από αυτή τη συμμετοχή, της προτείνεται να γίνει μία από τις 4 κύριες φωνές της Λαϊκής Ορχήστρας Μίκης Θεοδωράκης,με αποτέλεσμα μία συνεργασία η οποία διαρκεί πολλά χρόνια. Με τη Λαϊκή Ορχήστρα και με την παρουσία και συμμετοχή του ίδιου του Μίκη Θεοδωράκη, ταξιδεύουν σε πολλά μέρη του κόσμου και της Ελλάδας καθώς και εμφανίσεις σε μουσικές σκηνές της Αθήνας και της Θεσσαλονίκης. Σε πολλές από τις συναυλίες η Αλέξια τραγουδάει μαζί με τη Μαρία Φαραντούρη, τον Γιώργο Νταλάρα, τον Βασίλη Λέκκα, τον Πέτρο Γαϊτάνο, τον Μάριο Φραγκούλη, τον Παναγιώτη Καραδημήτρη, τον Αλκίνοο Ιωαννίδη, τον Γιάννη Κότσιρα, τον Λάκη Λαζόπουλο κ.ά.

Το 1998, κυκλοφορεί ο δίσκος Αλέξια – Μίκης Θεοδωράκης, ένα διπλό άλμπουμ με 26 τραγούδια του Μίκη Θεοδωράκη, με εμφανείς τζαζ επιρροές. Περιλαμβάνεται το ντουέτο της Αλέξιας με τη Μίλβα στο «Περιγιάλι», η συμμετοχή του Ελβετού αρπίστα Αντρέα Βολεμβάιντερ στα τραγούδια «Μαρίνα» και «Κοιμήσου αγγελούδι μου», ενώ ακούγονται οι αυθεντικοί στίχοι του Ιρλανδού ποιητή Μπρένταν Μπίαν στο «Γελαστό παιδί» ως νέο τραγούδι υπό τον τίτλο «On the 18th of November».

Τζαζ

Το 1996, εμφανίστηκε στα Εξάρχεια στο DADA με το κουιντέτο της και τραγούδησε τζαζ. Την ίδια χρονιά, επιστρέφει στη δισκογραφία με τον τζαζ δίσκο Alexia in a JAZZ mood, στον οποίο συμμετέχουν ορισμένοι από τους σημαντικότερους εκπροσώπους του είδους διεθνώς: ο Τσικ Κορία, ο μπασίστας Τζον Πατιτούτσι και ο ντράμερ Γκάρι Νόβακ. Μέρος του δίσκου ηχογραφήθηκε στο Λος Άντζελες, στο τότε στούντιο του Τσικ Κορία. Άλλα τραγούδια ηχογραφήθηκαν στη Σόφια της Βουλγαρίας σε ενορχηστρώσεις του πιανίστα και ενορχηστρωτή Αντόνι Ντόντσεφ.

Ο δίσκος περιέχει και το «Ξημερώνει» του Μίκη Θεοδωράκη σε στίχους Κώστα Τριπολίτη και το «Χάρτινο το φεγγαράκι» (Μάνου ΧατζιδάκιΝίκου Γκάτσου). Ο δίσκος θεωρείται ο πιο εμπορικός τζαζ δίσκος στην Ελλάδα.

Μουσική για ταινίες και θέατρο

Το 1999, η Αλέξια συνεργάζεται με τον συνθέτη Αριστείδη Μυταρά στο δίσκο Η κυρία με τις καμέλιες για την ομώνυμη μουσική παράσταση «Η Κυρία με τις Καμέλιες – 150 χρόνια μετά», με το Χοροθέτρο ΟΚΤΑΝΑ του Κωνσταντίνου Ρήγου.

Το βίντεο κλιπ του τραγουδιού "Woman in White", σκηνοθέτησε ο Γιώργος Λάνθιμος.

Το 2000, τεράστια εμπορική επιτυχία αποτελεί η ταινία Safe Sex, καθώς και το σάουντρακ, στο οποίο τραγουδάει η Αλέξια με το τραγούδι "Put the Blame on Mame", γνωστό από τη Ρίτα Χέιγουορθ στην ταινία "Τζίλντα". Την ίδια χρονιά, η Αλέξια τραγούδησε δύο τραγούδια του Κώστα Κακογιάννη για την ταινία The Road to Ithaca (Ο δρόμος για την Ιθάκη), σκηνοθετημένη από τον Κώστα Δημητρίου. Επίσης, συμμετέχει σε μια συναυλία στο Μέγαρο Μουσικής Αθηνών για το έργο του Μίμη Πλέσσα. Τη συναυλία διευθύνει ο ίδιος ο συνθέτης.

Δίσκοι και συναυλίες για την Κύπρο

Το 1996 κυκλοφορεί το άλμπουμ Αχαιών ακτή, αφιερωμένο στην Κύπρο, σάουντρακ της κυπριακής τηλεοπτικής σειράς Οδός Δεν Ξεχνώ. Περιέχει 5 τραγούδια σε μουσική Χρήστου Φιλίππου και στίχους Αντρέα Παράσχου και Κώστα Φασουλά. Στο ρεμπέτικο 'Όμορφη θλιμμένη κόρη" συμμετέχει σε ντουέτο με την Αλέξια ένας από τους κυριότερους εκπροσώπους του είδους, ο ρεμπέτης Τάκης Μπίνης, ενώ ξεχώρισε και το τραγούδι "Αμάραντος".

Το 1997 κυκλοφορεί το άλμπουμ Λεμονανθούσα μου κυρά Αμμόχωστος σε δύο διαφορετικές εκδοχές. Το άλμπουμ είναι αφιερωμένο στη γενέτειρα της Αλέξιας και των δημιουργών. Κυκλοφόρησε αρχικά στην Κύπρο με απαγγελίες της ηθοποιού Άννας Συνοδινού, ενώ στη δεύτερη έκδοση, που κυκλοφόρησε επίσημα στην Ελλάδα το 1997, συμμετείχαν πολλοί καταξιωμένοι ηθοποιοί όπως ο Κώστας Καζάκος, ο Δημήτρης Ποταμίτης, η Θέμις Μπαζάκα, η Δέσποινα Μπεμπεδέλη και η Ελένη Χατζηαργύρη. Η ποίηση είναι της τέως υπουργού Παιδείας και Πολιτισμού της Κύπρου Κλαίρης Αγγελίδου και η μουσική του συνθέτη Μάριου Μελετίου.

Τον Οκτώβριο του 1997, η Αλέξια δίνει μία συναυλία προς τιμήν της Αμμοχώστου στο Ηρώδειο, πλαισιωμένη από τη Συμφωνική Ορχήστρα της ΕΡΤ και την πολυμελή χορωδία του Θωμά Κοντογιώργη υπό τη διεύθυνση του ιδίου σε σκηνοθεσία του Δημήτρη Ποταμίτη. Στη συναυλία συμμετέχουν οι ηθοποιοί: Δημήτρης Ποταμίτης, Κώστας ΚαζάκοςΘέμις ΜπαζάκαΕλένη Χατζηαργύρη. Η συναυλία ήταν υπό την αιγίδα της Κυπριακής Κυβέρνησης.

Περισσότερα εδώ




Μουσικοσυνθέτης. Γεννήθηκε το 1968 στη Λεμεσό. Είναι διπλωματούχος στο πιάνο, βιολί, φλάουτο και διδασκαλία. Σπούδασε Electrical Engineering, ενώ με υποτροφία Fulbright μετέβη στις Η.Π.Α. για σπουδές στη σύνθεση και ανώτερα θεωρητικά. Αποφοίτησε πρώτος με το βραβείο του καλύτερου συνθέτη και με υποτροφία βρέθηκε στο Eastman School of Music για μεταπτυχιακές σπουδές στη σύνθεση μουσικής για τον κινηματογράφο, ενώ παράλληλα δίδασκε στο Πανεπιστήμιο του Rochester Ηλεκτρονική Μουσική.

 

Κέρδισε τους διαγωνισμούς σύνθεσης των BMI και GWUC και τιμήθηκε με τα βραβεία Pi kappa Lambda και James Ming. Από το 1994 μέχρι το 1998 διετέλεσε μαέστρος του πολιτιστικού ομίλου «Διάσταση» στην Κύπρο.

 

Συνεργάστηκε ως συνθέτης με πολλούς διακεκριμένους καλλιτέχνες, μεταξύ των οποίων ο Μιχάλης Κακογιάννης, ο Γιώργος Νταλάρας, o Γιάννης Κότσιρας, η Αλέξια, η Νάνα Μούσχουρη, η Καλλιόπη Βέττα,  ο George Moustaki, ο Δημήτρης Παπαϊωάννου, o Μιχάλης Χατζηγιάννης και ο Johnny Logan. 

 

Ο Κώστας Κακογιάννης έχει συνθέσει μουσική για μπαλέτο, για πολλές τηλεοπτικές σειρές, το θέατρο και τον κινηματογράφο. Η μουσική του έχει εκτελεστεί σε διάφορες αίθουσες και θέατρα ανά τον κόσμο, όπως το Δημαρχείο του Σικάγου, το Haus der Culturen του Βερολίνου, το Παλάτι του Κρεμλίνου, τα Bloomsbery και Her Majesty's του Λονδίνου, το Ηρώδειο και το Μέγαρο Μουσικής Αθηνών.

 

Από το 2004 ζει μόνιμα στο χωριό Λεμύθου στα βουνά του Τροόδους και σε μια προσπάθειά του να βοηθήσει την πολιτιστική ανάπτυξη της ορεινής Κύπρου, ίδρυσε εκεί το μη κερδοσκοπικό οργανισμό και πολιτιστικό κέντρο «Παράκεντρο» το οποίο περιλαμβάνει στούντιο ηχογραφήσεων, στούντιο μοντάζ ταινιών, εργαστήριο σελίδωσης βιβλίων και υπαίθριο χώρο εκδηλώσεων. Με την ολοκλήρωσή του το «Παράκεντρο» θα περιλαμβάνει επίσης κλειστό θέατρο, γκαλερί και ξενώνες για τη δωρεάν φιλοξενία καλλιτεχνών και ερευνητών.

    

Με τον μόνιμο του συνεργάτη και στιχουργό Πάμπο Κουζάλη έχουν σκηνοθετήσει το ντοκιμαντέρ «Υπέρβαση -Στέλιος» που απέσπασε το Α΄ Βραβείο στο Φεστιβάλ της Δράμας το 2008, καθώς και μια σειρά από ντοκιμαντέρ, βιντεοποιήματα και μουσικά βίντεο.

 

Τον Νοέμβριο του 2008 πραγματοποιήθηκε με επιτυχία στην Κύπρο η Junior Eurovision της οποίας είχε τη μουσική δεύθυνση. Στο πλαίσιο του ίδιου διαγωνισμού, η UNICEF του ανέθεσε τη σύνθεση του τραγουδιού «Hand in Hand» το οποίο ερμήνευσαν όλα τα παιδιά που συμμετείχαν. 


Περισσότερα εδώ



Πάμε να το ακούσουμε...





Φέρε καινούριε αἰῶνα Eιρήνη ἐδῶ στὴ Γῆ Φέρε μιὰ ζωοδότρα λεύτερη αὐγή Δῶσε στὴν οἰκουμένη μιὰν ἀνέσπερη ἐποχή Δῶσε φιλὶ κι ὁμόνοια, πίστη κι ἀντοχή Ἀλληλούϊα, ἀλληλούϊα Ἀλληλούϊα, ἀλληλούϊα Ἀλληλούϊα Φέρε καινούριε αἰῶνα ἀπὸ θεία ἀμυγδαλιά Φέρε παιδιὰ μὲ ἄνθη ἄσπρα στὰ μαλλιά Δῶσε σὲ κάθε πλάσμα τὴν οὐράνια ὀμορφιά Δῶσε σὲ κάθε σπίτι φῶς καὶ συντροφιά Ἀλληλούϊα, ἀλληλούϊα Ἀλληλούϊα, ἀλληλούϊα Ἀλληλούϊα Φέρε καινούριε αἰῶνα φωτιὰ στὴν ἐνοχή Ἀδελφοσύνης μύρο φέρε μας για βροχή Δῶσε μας μιὰ πατρίδα, κοινὸ περβόλι τῶν λαῶν

Κλαδιὰ ἐλιᾶς νὰ θρέφει, θυμίαμα τῶν ναῶν Κλαδιὰ ἐλιᾶς νὰ θρέφει, θυμίαμα τῶν ναῶν Κλαδιὰ ἐλιᾶς νὰ θρέφει, θυμίαμα τῶν ναῶν 







ALERT το κλείσιμο των ΣΤΕΝΩΝ είναι αποφασιστικής σημασίας για αυτά που θα γίνουν στο Λίβανο και ευρύτερα . Δεν πρέπει να κατέβει ο Ρώσος από εκεί.

 

Μέχρι αυτήν την στιγμή ουδείς αντιλήφθηκε πως σχετίζονται αυτά τα δυο και τι κοσμογονικές μέρες ανατροπών βιώνουμε 

Γράφει ο Δρ. Κωνσταντίνος Βαρδάκας 


Πάμε ένα βήμα παρακάτω ...αλλά πολύ κοντά μας.

Την ώρα που μαζεύονται στρατοί στην Μέση Ανατολή , ο Ρώσος κλείνει τρέχοντας τα μέτωπα  στην Ουκρανία και ετοιμάζεται να σαλπάρει μέσω Στενών στην Αν. Μεσόγειο για να γίνει και αυτός πρωταγωνιστής στα τεκταινόμενα.
Αυτό το επισημάναμε και παλαιότερα ...
Βλ https://konstantinoupolipothoumeno.blogspot.com/2023/10/putin.html?m=1
Οι ΗΠΑ και το ΝΑΤΟ ήδη με μια αρμάδα  πλοίων που θυμίζει τον πόλεμο του Κόλπου έχουν καταπλεύσει έξω από την Γάζα .
Η Εγγλέζικη βάση στην Κύπρο γεμίζει με πεζοναύτες .
Στην Ιορδανία φτάνουν ειδικές μονάδες των ΗΠΑ για να αντιμετωπίσουν τους Παλαιστίνιους της Δυτικής Όχθης, αλλά κυρίως τους φανατικούς ισλαμιστές που ήδη οδεύουν ακόμα και από το Αφγανιστάν , το Ιράν , Πακιστάν , Ιράκ προς την Συρία και μετά στον Λίβανο.
Το Ιράν μεταφέρει μεραρχίες αρμάτων στα σύνορα με το Ιράκ, όπως λένε .
Όλοι ετοιμάζονται για σύγκρουση μέχρι εσχάτων .

" γήπεδο η Παλαιστίνη , Τάφος τους η Νεκρά Θάλασσα" έλεγε ο ΑΓΙΟΣ ΠΑΙΣΙΟΣ.
Η Τουρκία  με τον σουλτάνο έχει πάρει αναφανδόν το μέρος των Παλαιστινίων και μιλάει για αποστολή ανθρωπιστικής βοήθειας, όπως την εξυπονοεί αυτή βλ. Λιβύη.
Το ερώτημα αυτών των στιγμών είναι τι θα κάνει η Ρωσία; και σε ποια φάση της σύγκρουσης θα ενεργήσει;
Και θα ενεργήσει κατεβάζοντας και αυτή  "ανθρωπιστική βοήθεια" μαζί με στρατιωτική μέσω των Στενών για να στηρίξει την φίλη της Συρία που βρίσκεται στο μάτι του κυκλώνα μαζί με τον Λίβανο;
Η ταχεία αποστολή αυτή γίνεται μέσω των Στενών του Βοσπόρου και αυτό ανησυχεί τους Δυτικούς που θα μεταχειριστούν τα πάντα για να τα κλείσουν οριστικά και αμετάκλητα ακόμα και για τα εμπορικά που μπορεί να μεταφέρουν στρατιωτικό εξοπλισμό .
Το κλείσιμο των ΣΤΕΝΩΝ του Βοσπόρου είναι κρίσιμη, ίσως η κρισιμότερη παράμετρος για την υπόσταση του Ισραήλ αυτό το διάστημα και όπως άρχισαν να  διαμορφώνονται τα γεγονότα.
Εδώ μπαίνουμε και εμείς...

Η παρουσία του σουλτάνου είναι τροχοπέδη για το κλείσιμο των Στενών και μόνο αν δημιουργηθεί κατάλληλο πολεμικό κλίμα στο Αιγαίο με βάση την συμφωνία του Μοντρέ μπορεί να κλείσουν .
Το κλείσιμο των ΣΤΕΝΩΝ είναι αποφασιστικής σημασίας για αυτά  που γίνονται στην Μέση Ανατολή. Δεν πρέπει να κατέβει ο Ρώσος από εκεί.
Αν και έχει και άλλους διαδρόμους προσπέλασης όπως την Κασπία και την Γεωργία ,αλλά ο θαλασσινός δρόμος είναι ταχύτερος.

Αυτά για την ώρα γιατί οι εξελίξεις τρέχουν και επιγραμματικά και απλά μεταφέρουμε τις αξιολογήσεις μας.

" το ΠΡΟΦΗΤΕΥΟΜΕΝΟΝ φυγείν αδύνατον" 

" η ΠΟΛΗ θα παρθεί και η ΑΓΙΑ ΣΟΦΙΑ θα λειτουργηθεί " 



                               Πηγή

ΕΠΙΣΚΕΠΤΕΣ