Πειθαρχικά ελεγκτέα κρίθηκε από το πρωτοβάθμιο πειθαρχικό συμβούλιο η Νανά Παλαιτσάκη για το ρεπορτάζ της ΕΡΤ3, που προβλήθηκε αυτούσιο χωρίς αναφορά στην πηγή, στο κανάλι Έψιλον, σε εκπομπή του Μένιου Φουρθιώτη. Στο πειθαρχικό είχε προσφύγει ο δημοσιογράφος Στέλιος Νικητόπουλος. Η Νανά Παλαιτσάκη, αντιθέτως, απαλλάχθηκε από το πρωτοβάθμιο πειθαρχικό για την επιστολή που είχε δημοσιευθεί στην εφημερίδα «Αποκαλυπτικά» προς τον υπουργό Προστασίας του Πολίτη. Η ίδια, κατά πληροφορίες, ανέφερε πως δεν έγραψε ουδέποτε αυτήν την επιστολή!
Διά τὴν Πόλῐν
Μαρμαρωμένος βασιλεύς ἐστί ὁ δῆμος ὁ ἑλληνικός
Τήν ῥίζᾰν αὐτοῦ εὑρήσει
Αἱ θάλατται, τά Μυστήρια τῆς Ἐλευσῖνος, αἱ ἐκκλησίαι
Τὰ ἄπιστᾰ ὄντα λήψονται τὸ Μέγιστον Φῶς
Περιμένω τὴν στιγμήν διά τὴν Πόλῐν
Διά τὸν Ναόν τῆς τοῦ Θεοῦ Σοφίᾱς
Ὅρους ἀντέστρεψα
Εἶμαι ὁ Ἕλληνας ποὺ πολεμᾶ
Εἶπαν πὼς χάθηκα
Δρόμους μου χάραξαν
Ἔμεινα μόνος μου κι ὅμως ἐπέζησα
Ἔζησα στὴ φωτιά
Τρίτη 19 Οκτωβρίου 2021
Ο ρόλος της Initiative Media στη διαχείριση των κονδυλίων που δόθηκαν στα ΜΜΕ
Η εταιρεία ανέλαβε με απευθείας ανάθεση την αρχική καμπάνια των 11 εκατ. ευρώ. Αρχικά τα τιμολόγια κόβονταν από την εταιρεία, στη συνέχεια όμως τον ρόλο αυτό ανέλαβε το υπουργείο Οικονομικών, αναλαμβάνοντας έτσι εμμέσως τη συνευθύνη για τη διάθεση των ποσών. Η εταιρεία έλαβε αμοιβή 332.245 ευρώ πλέον ΦΠΑ. Με συνέντευξή του ο πρωθυπουργός Κυριάκος Μητσοτάκης είχε υποδείξει πως η εταιρεία έχει την αποκλειστική ευθύνη για τα ποσά που δόθηκαν. Το 2019, προ πανδημίας, η Initiative Media παρουσίασε κύκλο εργασιών ύψους 50.896.296 ευρώ και ζημίες 35.767 ευρώ. Το 2018 είχε κύκλο εργασιών 39.766.589 ευρώ, με κέρδη προ φόρων 194.282,75 ευρώ, έναντι 37.562.090 ευρώ και ζημιών 265.692 ευρώ το 2017.
Ζητείται διαφάνεια για τα 40,5 εκατ. ευρώ
- Ο Στέλιος Πέτσας, τα media και η «ρεβάνς» που θέλει ο ΣΥΡΙΖΑ
Η διάθεση των διαφημιστικών κονδυλίων της «λίστας Πέτσα» αξιοποιήθηκε από τον αντιπολιτευτικό ΣΥΡΙΖΑ, αρχικά με δημόσια παρέμβαση του Αλέξη Τσίπρα, που έγινε μετά την παραίτηση του αυστριακού καγκελάριου Κουρτς. Η επαναφορά του θέματος στην πολιτική αντιπαράθεση προκάλεσε και νέο γύρο αντιπαράθεσης ανάμεσα στη ΝΔ και τον ΣΥΡΙΖΑ, μετά το αίτημα για Εξεταστική Επιτροπή περί των διαδικασιών διάθεσης των κονδυλίων.
Το διαφημιστικό πακέτο ύψους 40,5 εκατ. ευρώ προς τα ΜΜΕ από την κυβέρνηση περιλαμβάνει τη «λίστα Πέτσα» με την καμπάνια «Μένουμε Σπίτι» (22 εκατ. ευρώ) και τη «λίστα Κικίλια» (18,5 εκατ. ευρώ) για τη διάθεση του εμβολίου. Η αξιωματική αντιπολίτευση από την πλευρά της είχε θέσει το ερώτημα για το ότι δεν έγιναν οι καμπάνιες δωρεάν, όπως προβλέπεται από τη νομοθεσία, και επιπλέον το ζήτημα της αδιαφανούς διάθεσης των κονδυλίων.
Στην πρώτη περίπτωση, η καμπάνια έγινε με απευθείας ανάθεση στην Initiative Media, η οποία διαχειρίστηκε το ποσό των 20 εκατ. ευρώ, συμπεριλαμβανομένου ΦΠΑ. Η καθυστερημένη αντίδραση και το γεγονός πως το μεγαλύτερο μέρος (13 εκατ. ευρώ) πήγε σε ιστοσελίδες(!) προκάλεσε αντιδράσεις. Ο τρόπος που είχαν κατανεμηθεί τα χρήματα, υπέρ των ιστοσελίδων και σε βάρος των τηλεοπτικών σταθμών, είχε προκαλέσει την αντίδραση του Βαγγέλη Μαρινάκη, ο οποίος αποφάσισε τελικά να επιστρέψει στο Δημόσιο η Άλτερ Έγκο ΜΜΕ τα χρήματα που έλαβε από την κρατική διαφήμιση.
Το χρονολόγιο των αποφάσεων διανόμης των 40,5 εκατ. ευρώ στα ΜΜΕ
Το χρονολόγιο των αποφάσεων έχει ως εξής:
21/3/2020: Με την απόφαση 227 γίνεται η ανάθεση καμπάνιας ενημέρωσης για την Covid-19 με διάρκεια ως τις 31 Μαΐου 2020, με πρόβλεψη πως το 35% της δαπάνης των 11 εκατ. ευρώ καταβάλλεται απευθείας στα ΜΜΕ από το υπουργείο Οικονομικών.
23/3/2020: Δημοσιεύεται στη «Διαύγεια» η απόφαση για διάθεση ποσού 11 εκατ. ευρώ για την πληρωμή της διαφημιστικής καμπάνιας σε internet και ραδιόφωνο με την υπογραφή του γενικού γραμματέα του πρωθυπουργού. Ο σχεδιασμός της καμπάνιας ανατίθεται στην Initiative Media.
25/4/2020: Με την απόφαση 337 της κυβέρνησης το αρχικό ποσό των 11 εκατ. ευρώ διευρύνεται κατά 9 εκατ. ευρώ, φτάνοντας στα 20 εκατ. ευρώ.
27/10/2020: Με την κοινή απόφαση (840) των υφυπουργών Επικρατείας και Οικονομικών διατίθεται συνολικό ποσό 2 εκατ. ευρώ στους ενημερωτικούς σταθμούς της ΕΡΤ και τους σταθμούς εθνικής εμβέλειας γενικού περιεχομένου ενημερωτικού προγράμματος. Το ποσό προς τους σταθμούς ανέρχεται σε 1.851.200 ευρώ, το ΦΠΑ στα 358.296,78 ευρώ και η αμοιβή της εταιρείας στα 148.000 ευρώ.
24/12/2020: Νέα διαφημιστική καμπάνια για τα εμβόλια αντιμετώπισης της Covid-19, ύψους 18,5 εκατ. ευρώ. Η διάθεσή της δεν γίνεται με το ΠΔ 261/1997 («για τη διαφάνεια στη διαφημιστική προβολή του Δημοσίου»), αλλά με τη νομοθεσία που ακολούθησε («κατά παρέκκλιση ειδικότερων διατάξεων που αφορούν τη μετάδοση των σχετικών μηνυμάτων από τα ΜΜΕ»).
-
Εν αρχή ην ο πόνος, τούτες τις τρομερές μέρες του φετινού Αυγούστου. Ναι, ο πόνος. Γιατί πριν από κάθε ανάλυση, ακόμα και την εμβριθέστερη...
-
Τίτλοι αρχής (το παρακάτω βίντεο ανέβηκε από το κανάλι bellllllochannel στο Youtube) Μοιάζει...
-
Πηγή εικόνας: i-diadromi.gr Καλήν εσπέραν άρχοντες, αν είναι ορισμός σας, Χριστού τη Θεία γέννηση, να πω στ’ αρχοντικό σας. Χριστός γεννάται...