Δευτέρα 22 Ιουνίου 2026

ΞΕΡΟΥΝ ΤΙ ΕΡΧΕΤΑΙ: "Θα πας φυλακή" Τρελάθηκε ο Μητσοτάκης


Κουτσούμπας: «Τις κοστολογημένες προτάσεις όπου τις ακούτε, να φεύγετε μακριά»

«Η ζωή μας δεν είναι Excel», τόνισε ο γενικός γραμματέας του ΚΚΕ Δημήτρης Κουτσούμπας απαντώντας σε ερώτηση που δέχτηκε για τις «κοστολογημένες προτάσεις» των άλλων κομμάτων στο πλάισιο των εκδηλώσεων του Φεστιβάλ ΚΝΕ – «Οδηγητή».
 Aris Oikonomou / SOOC


Κατά την παρουσία του στις εκδηλώσεις του Φεστιβάλ της ΚΝΕ στα Λιπάσματα Δραπετσώνας όπου βρέθηκε το Σάββατο ο γενικός γραμματέας του ΚΚΕ, Δημήτρης Κουτσούμπας, συζήτησε με νέους ανθρώπους για τα ζητήματα που απασχολούν τη νεολαία ενόψει των εκλογών.

Σε ερώτηση που δέχτηκε για τις προεκλογικές προτάσεις πολιτικών αρχηγών και τις εξαγγελίες που παρουσιάζονται ως «κοστολογημένες», απάντησε χαρακτηριστικά: «Η ζωή μας δεν είναι Excel».

«Τις κοστολογημένες προτάσεις όπου τις ακούτε, και από όποιον τις λέει, να φεύγετε μακριά», είπε ακόμα σε πιο συμβουλευτικό τόνο.

Ο Δημήτρης Κουτσούμπας υποστήριξε ότι πίσω από τη συζήτηση περί κόστους κρύβεται η ίδια πολιτική λογική: «Το κόστος είναι μόνο για τον λαό και για τη νεολαία. Αυτοί κρατάνε τα κέρδη για τους λίγους. Για τους μεγάλους, για τα μεγάλα συμφέροντα».


https://thepressproject.gr/koutsoubas-tis-kostologimenes-protaseis-opou-tis-akoute-na-fevgete-makria/

Το τέλος μιας εποχής - Τί σημαίνει καν «καρτούν» ;


Ανατίναξαν τους εκσκαφείς λιγνίτη στην Πτολεμαΐδα

 


Ανατίναξαν τους εκσκαφείς λιγνίτη στην Πτολεμαΐδα και ούτε μια λέξη τα κανάλια της ντροπής! Αναρωτιέται ακόμη ο κόσμος γιατί πουθενά δεν αναφέρεται το κόμμα του κυρίου Παπαδόπουλου ΕΛΛΗΝΙΚΟΣ ΠΑΛΜΟΣ! Έφεραν έναν από τους πλουσιότερους Νομούς της χώρας στο χείλος της καταστροφής με δεκάδες θέσεις εργασίας στον αέρα. Καταστρέφουν το σύστημα τηλεθέρμανσης βάζοντας τον τόπο σε μεγάλες περιπέτειες! Οτιδήποτε προβάλλει πλέον η τηλεόραση είναι ακραία επικίνδυνο για τους πολίτες και καλά θα κάνουν να την κλείσουν όλοι! Ότι δεν προβάλλει είναι ακόμη άφθαρτο και ακέραιο. Ας προσέξει ο ελληνικός λαός γιατί δεν θα μπορεί να ζήσει σε λίγο! Πλήρης έλεγχος στα πάντα…στην ενέργεια, τη διατροφή, την οικογένεια! Θα έπρεπε να είναι στη φυλακή και όμως κυκλοφορούν ανάμεσά μας με περίσσιο θράσος.


https://www.facebook.com/permalink.php?story_fbid=pfbid0rakByHXCGfyonC354vBBnPVPQYBQV5hiR1L4Q8hfmuabfHXrcCsi7W1U6xti1RkTl&id=100053365995609&__cft__[0]=AZYwfKxMFKgsw4-tbWaA4M_1X1ARu5wUKl_U3HqJvVX_IrFe0LOkAMITQy5MIQykzzuE2fodVbNhqtJtldW9VQMDR0T8PYQNolSApJjqymF-KAl16R-47Nn7aWMVuFRYMXyGHiVS5pmtdTZPKqpQeFo0ZKk2Mvz8zFos5nzVI9gZsNkITnZ5w82FWgrABHebw42um6BrUTQ4Jesezw3Jw5JN5-VDUUdpVpqwZ7lamd4Z0A&__tn__=%2CO%2CP-y-R

Πριν από τέσσερις ημέρες, η ΔΕΗ προχώρησε στο ορυχείο Μαυροπηγής Κοζάνης


Πριν από τέσσερις ημέρες, η ΔΕΗ προχώρησε στο ορυχείο Μαυροπηγής Κοζάνης σε ελεγχόμενη έκρηξη τριών καδοφόρων εκσκαφέων.
Καθένας είχε μήκος εκατό μέτρων, ύψος πενήντα μέτρων και βάρος άνω των 150 τόνων.
Μέσα σε λίγα λεπτά, η περιουσία του Ελληνικού λαού κατέρρευσε. (Να ήταν η μόνη)
Σύμφωνα με τους αρμόδιους :«το επόμενο διάστημα αναμένεται να ακολουθήσουν αντίστοιχες ενέργειες και σε άλλους καδοφόρους εσκαφείς που έχουν αποσυρθεί από την παραγωγική διαδικασία».
Και εκεί που αναρωτιόμασταν γιατί αυτή η σπουδή για καταστροφή, γιατί η εξάλειψη κάθε δυνατότητας εναλλακτικής χρήσης ενέργειας όταν όλη η Ευρώπη δεν βιάζεται, όταν η Γερμανία αποφάσισε την παράταση της παραγωγής από λιγνίτη έως το 2038;
Πριν από τέσσερις μήνες, ο Μητσοτάκης εξήγγειλε στη Γαλλία την συνεργασία της χώρας για επενδύσεις στην πυρηνική ενέργεια.
Και πριν αλέκτορα φωνήσαι
Οι επενδυτές, σαν έτοιμοι από καιρό, ενέσκηψαν, δηλώνοντας πώς έχουν προχωρήσει και στην έρευνα χωροθέτησης.
Και ποιες είναι οι περιοχές σύμφωνα με το Neostrategy;
Ποιες άλλες;
Η Νότια Εύβοια και η Θράκη.
"Τα “πρωτεία” έχει η Νότια Εύβοια, εκεί που δεν έμεινε σπιθαμή πράσινης γης από τις εκατοντάδες ανεμογεννήτριες και η Θράκη, εκεί που η μεγάλες πυρκαγιές άφησαν χώρους κενούς για εκμετάλλευση. Για τις ανεμογεννήτριες στη Θράκη μαίνεται ακόμη η μάχη με όσους αντιστέκονται στη λεηλασία γης και αέρα."
Ποιες είναι οι εταιρείες;
Η εταιρεία Athlos Energy, σε συνεργασία με την αμερικάνικη Cambrian Nuclear,οι οποίες ανακοίνωσαν την προκαταρκτική μελέτη χωροθέτησης για την εγκατάσταση πυρηνικών στην Ελλάδα.
¨"Μια εντελώς νεοσύστατη ελληνική start up που δημιουργήθηκε μόλις το 2024, συνεργάζεται με μια επίσης πολύ νέα αμερικάνικη εταιρεία (κοινό χαρακτηριστικό τους η απόλυτα ίδια εμφάνιση στις ιστοσελίδες τους)... Την ίδια χρονιά, το 2025 η Ευρωπαϊκή Επιτροπή ανακοινώνει ότι θα διαθέσει 200 εκατομμύρια για την ανάπτυξη μικρών πυρηνικών αντιδραστήρων..."
Στη χώρα λοιπόν που δυο τραίνα συγκρούονται γιατί "έφταιγε ο σταθμάρχης", που διαμελίζονται εργαζόμενες σε εργοστάσια μπισκότων (διότι δεν τηρήθηκαν οι στοιχειώδεις κανόνες ασφαλείας), θα φέρουμε αρθρωτούς πυρηνικούς αντιδραστήρες, υψηλότατου κόστους και σε περιοχή σεισμογενή.
Εντάξει είπαμε δεν είμαστε "χώρα αλλά χώρος", όμως κάπου πρέπει να σταματήσουμε να κάνουμε τους υπνοβάτες.
Κάπου να ντραπούμε μήπως; βλέποντας την αγάπη των Αλβανών και των Ελλήνων ομογενών για τον τόπο τους;
ΥΓ Στο πρώτο σχόλιο το ρεπορτάζ του Neostrategy.


https://www.facebook.com/permalink.php?story_fbid=pfbid02EcBC58J7FHwVWEk3TP4zY5tHbnCmHuBCErYer8hY16Hdatgo79NQJtPWSsVkcVXWl&id=100003816158557&__cft__[0]=AZY7mW-qefyAEWweCMbCgOr0pQX0gea2Uh3uoehKhKEKHvuMKRmn0qNr8Vp2ixEM59pCX8fF1nGVCfKr9ggetWihy4j5v_20JGRhCSOWBLwzBWx67YicFALGYiv3ot740HE5HN-qGKOLjfzrrcOhLoznSS9VRAKZgjy8j1uFw0Ak2TkrQPNLUfXrWXvFa2HEhv-IQYRmJfPGpNVUrkwzDNVOq47lnudfCkjOj58PFN68EA&__tn__=%2CO%2CP-y-R

Το Μεγάλο μας Τσίρκο

Θεατρικό έργο του Ιάκωβου Καμπανέλλη, που έγραψε ιστορία, όταν ανέβηκε μεσούσης της δικτατορίας από τον θίασο Καρέζη - Καζάκου. Τη μουσική και τα τραγούδια της παράστασης έγραψε ο Σταύρος Ξαρχάκος.

Το έργο διατρέχει, με σατυρικό, αλλά και δραματικό τρόπο, τη νεότερη ελληνική ιστορία από την Τουρκοκρατία και τα χρόνια του Όθωνα έως τη Μικρασιατική Καταστροφή και τη γερμανική Κατοχή.

Η ιδέα για το ανέβασμα του έργου ανήκε στο θιασαρχικό ζεύγος, που για πρώτη φορά την άνοιξη του 1972 σκέφτηκαν ν’ ανεβάσουν ένα έργο, που σύμφωνα με την Τζένη Καρέζη έπρεπε «να είναι κάτι σαν λαϊκό πανηγύρι, να κλείνει μέσα του πολλή ρωμιοσύνη... και μέσα από τη σάτιρα, τον αυτοσαρκασμό, το γέλιο και το δάκρυ, να μιλήσουμε για τους καημούς και τα όνειρα της φυλής μας, για προδομένους αγώνες, για προδομένες ελπίδες... και πάνω απ’ όλα για ομορφιά. Για την ομορφιά αυτού του λαού, που δεν παύει ποτέ να αγωνίζεται, να προδίδεται, να πιστεύει και να συνεχίζει τον αγώνα του, διατηρώντας τις ρίζες του αναλλοίωτες αιώνες τώρα».

«Όλα αυτά όμως θά ’πρεπε να ειπωθούν ρωμέικα, ζεστά. Καθόλου φιλολογικά. Καθόλου εγκεφαλικά. Θά’ πρεπε, δηλαδή, να γραφτεί ένα έργο που να έχει μέσα του τους σπόρους της λαϊκής μας τέχνης. Εγχείρημα δύσκολο, άπιαστο σχεδόν», συνεχίζει την αφήγησή της η Τζένη Καρέζη.

Οι θιασάρχες απευθύνθηκαν στον σπουδαίο έλληνα θεατρικό συγγραφέα Ιάκωβο Καμπανέλλη, επειδή είχε «ταλέντο, πείρα, γνώση» και στο έργο του «χτυπάει πάντα πυρετικά, σπαρακτικά και γνήσια ο σφυγμός της ράτσας». Ο Καμπανέλλης δέχτηκε με ενθουσιασμό την πρότασή τους κι έτσι προέκυψε το θεατρικό «Το Μεγάλο μας Τσίρκο».

Την παράσταση ανέλαβε να σκηνοθετήσει ο Κώστας Καζάκος με βοηθό τον Άρη Δαβαράκη, τα σκηνικά και τα κοστούμια έφτιαξε ο Φαίδων Πατρικαλάκης. Τα τραγούδια της παράστασης έγραψε ο Σταύρος Ξαρχάκος και τα ερμήνευε επί σκηνής ο Νίκος Ξυλούρης. Η κίνηση και η θεατρική απόδοση της σκηνής του Καραγκιόζη διδάχτηκε από τον Ευγένιο Σπαθάρη, ο οποίος διακόσμησε το χώρο της εισόδου. Τους βασικούς ρόλους ερμήνευσαν ο Κώστας Καζάκος, η Τζένη Καρέζη, ο Διονύσης Παπαγιαννόπουλος, ο Νίκος Κούρος, ο Τίμος Περλέγκας και ο Χρήστος Καλαβρούζος.

Η πρεμιέρα του έργου δόθηκε στις 22 Ιουνίου 1973 στο θέατρο «Αθήναιον» της οδού Πατησίων. Αμέσως αγαπήθηκε από το κοινό κι έγινε σύμβολο του αγώνα κατά της Χούντας. Αλληγορικά γραμμένο, κατάφερε να περάσει τις συμπληγάδες της λογοκρισίας, κρύβοντας δεκάδες μηνύματα κατά της δικτατορίας. Κάθε βράδυ γινόταν κοσμοσυρροή στο «Αθήναιον», που βρισκόταν σχεδόν απέναντι από το Πολυτεχνείο. Ανάμεσά τους και «εκπρόσωποι» του στρατιωτικού καθεστώτος, που σημείωναν και ενημέρωναν τους προϊσταμένους τους για τις αντιδράσεις των θεατών.

Οι παραστάσεις του διακόπηκαν βίαια από τη Χούντα, τον Οκτώβριο, λίγο πριν από το Πολυτεχνείο. Η Τζένη Καρέζη και ο Κώστας Καζάκος συνελήφθησαν και κρατήθηκαν στο ΕΑΤ-ΕΣΑ, ενώ συνελήφθησαν εκ νέου κατά την εξέγερση του Πολυτεχνείου. Οι παραστάσεις του έργου συνεχίστηκαν μετά την αποφυλάκισή τους με μεγαλύτερη επιτυχία από τις 22 Δεκεμβρίου 1973. Αμέσως μετά τη Μεταπολίτευση, στις 3 Αυγούστου 1974, το έργο ξανανέβηκε με την προσθήκη των λογοκριμένων σκηνών κι ενός τραγουδιού («Το Πρόσκύνημα») στο φινάλε της παράστασης για τους νεκρούς του Πολυτεχνείου.



Πηγή: https://www.sansimera.gr/articles/943

Άγιος Γρηγόριος ο Διδάσκαλος ο Βατοπαιδινός

Ο άγιος ιεράρχης Γρηγόριος ο Διδάσκαλος γεννήθηκε σε μία ευλογημένη οικογένεια στο Βουκουρέστι, το έτος 1765 μ.Χ., παίρνοντας κατά τη βάπτισή του το όνομα Γεώργιος. Ο νεαρός Γεώργιος (Μινκουλέσκου) σπούδασε στις πιο φημισμένες σχολές της εποχής, όπως η ηγεμονική Ακαδημία του Αγίου Σάββα, αποκτώντας μία εξαιρετική μόρφωση και μία σοβαρή θεολογική κουλτούρα.

Μετά το πέρας των σπουδών του, ανεχώρησε μαζί με άλλους δύο συμφοιτητές και φίλους για το μοναστήρι Νεάμτς, το οποίο τότε καθοδηγούνταν από το μέγα Παΐσιο Βελιτσκόφσκυ (βλέπε 15 Νοεμβρίου). Το έτος 1790 μ.Χ. εκάρη μοναχός με το όνομα Γρηγόριος και όντας γνώστης της λατινικής και ελληνικής γλώσσας, έκανε υπακοή και μετέφρασε μερικά συγγράμματα των αγίων πατέρων. Μετά από μερικά χρόνια μαζί με το φίλο του, μοναχό Γερόντιο, στάλθηκε στο Βουκουρέστι, όπου του ενεπιστεύθη η φροντίδα της βιβλιοθήκης της μητροπόλεως.

Από εδώ, ανεχώρησε αργότερα για το Άγιον Όρος, ασκητεύοντας για κάποιο καιρό στην περιοχή Καλαμιτσίου της Ιεράς Μεγίστης Μονής Βατοπαιδίου.

Το έτος 1812 μ.Χ., ο άγιος Γρηγόριος έφυγε από τον Άθωνα και επέστρεψε στο μοναστήρι Νεάμτς, όπου συνεχίζοντας την εργασία μεταφράσεως και εκτυπώσεως των ιερών βιβλίων, παρέμεινε μέχρι το 1820 μ.Χ., οπότε επέστρεψε στο Βουκουρέστι. Για λίγο καιρό διέμεινε στο μοναστήρι Αντίμ και ύστερα εγκαταστάθηκε στο μοναστήρι Καλνταρουσάνι, 30 χιλ. βορείως του Βουκουρεστίου, μοναστική εστία με αγιορειτικό τυπικό, καθιερωμένο μερικές δεκαετίες πριν από έναν άλλο μαθητή του αγίου Παϊσίου, τον καθηγούμενο π. Γεώργιο από την Τσερνίκα (βλέπε 3 Δεκεμβρίου). Εδώ έζησε ταπεινά σε ένα μικρό κελλί όπου είχε για κρεβάτι μία σανίδα σκεπασμένη με ψάθα και μία κουβέρτα, ένα τραπέζι, μία καρέκλα, μία εικόνα και δύο δισάκια βιβλία.

Αν και τότε ήταν μόνο ιεροδιάκονος, το 1823 μ.Χ. ο ηγεμόνας της Ρουμανικής Χώρας, Γρηγόριος Δημήτριος Γκίκας, μαθαίνοντας την ταπείνωση και τη σοφία του, τον κάλεσε στο Βουκουρέστι για να τον εγκαταστήσει στον θρόνο της μητροπόλεως Ουγγροβλαχίας. Ο άγιος με δυσκολία δέχτηκε να υπακούσει, όμως αρνήθηκε να πάει με την άμαξα που του έστειλε ο βοεβόδας και ανεχώρησε για το Βουκουρέστι με τα πόδια. Λέγεται ότι πιάνοντάς τον η νύκτα στο δρόμο ζήτησε φιλοξενία στον ιερέα ενός χωριού κοντά στο Βουκουρέστι, όμως αυτός βλέποντάς τον ένα απλό μοναχό και σκονισμένο από το δρόμο δεν τον δέχτηκε στο σπίτι αλλά τον έστειλε να κοιμηθεί στο σταύλο. Όταν όμως αργότερα ήλθε να ασπαστεί το χέρι του νέου μητροπολίτη, όπως ήταν η συνήθεια, αναγνωρίζοντάς τον, ο ιερέας δεν μπορούσε να ελέγξει τον εαυτό του και έτρεμε από φόβο. Ο άγιος Γρηγόριος όμως, αναγνωρίζοντάς τον και αυτός, του είπε με πραότητα: «Ησύχασε, πάτερ· τα γουρούνια της αγιωσύνης σου ήταν πολύ καθώς πρέπει» και δεν του έκανε τίποτε.

Η ενθρόνιση του έλαβε χώρα την 11η Ιανουαρίου 1823 μ.Χ. Όταν του επέδωσε την αρχιερατική ράβδο ο ηγεμόνας, πρόφερε τα λόγια: «Ούτε αυτού που έτρεξε, ούτε αυτού που παρακάλεσε, αλλά αυτού που ευλόγησε ο Θεός!» Ως μητροπολίτης ο άγιος Γρηγόριος, εγκατέστησε επισκόπους στους θρόνους της Άρτζες, Ράμνικ και Μπουζάου, οικοδόμησε εκκλησίες και ίδρυσε σχολεία στα χωριά και τις πόλεις. Με δική του πρωτοβουλία επίσης ιδρύθηκαν τα Σεμινάρια του Βουκουρεστίου, του Μπουζάου, της Κούρτσα ντε Άρτζες και του Ράμνικ. Φρόντισε ιδιαιτέρως τους φτωχούς, τις χήρες και τα παιδιά. Άρχισε και την επισκευή του καθεδρικού μητροπολιτικού ναού του Βουκουρεστίου, ο οποίος τελείωσε μόλις μερικά χρόνια μετά την κοίμησή του, όσο και την εκτύπωση βίων αγίων σε 12 τόμους.

Το έτος 1829 μ.Χ., ο άγιος Γρηγόριος εξορίστηκε στη Βεσσαραβία από το ρωσσικό καθεστώς. Του επετράπη να επανέλθει στο Βουκουρέστι μόλις το 1833 μ.Χ. ενώ το 1834 μ.Χ. στις 22 Ιουνίου, την ώρα της αγρυπνίας κοιμήθηκε εν Κυρίω. Ενταφιάστηκε στον αρχιερατικό θρόνο σε θέση την οποία μόνος είχε διαλέξει. Κάτω από τη στέγη του καθεδρικού ναού στη βορεινή πλευρά του ιερού βήματος, στο ύψος της προσκομιδής.

Το 1841 μ.Χ., μετά από 7 χρόνια έγινε η ανακομιδή των λειψάνων του και η μεταφορά τους στο οστεοφυλάκειο της μονής Καλνταρουσάνι. Μετά από ένα αιώνα, το 1934 μ.Χ., τα λείψανα τοποθετήθηκαν σ’ ένα μικρό φέρετρο από σκαλιστή βελανιδιά στο παρεκκλήσιο του κοιμητηρίου του μοναστηριού. Το 1961 μ.Χ. με φροντίδα του πατριάρχου Ιουστινιανού επανενταφιάστηκε στον νάρθηκα της μεγάλης εκκλησίας του μοναστηριού και πάνω στον τάφο του τοποθετήθηκε μία ωραία σκαλισμένη πέτρινη πλάκα.

Στη συνεδρία της 20ης-21ης Οκτωβρίου 2005 μ.Χ., κατόπιν αναφοράς της Θεολογικής και Λειτουργικής Επιτροπής, με πρόταση του μακαριωτάτου πατριάρχου κυρού Θεοκτίστου, υπό την ιδιότητα του ως αρχιεπισκόπου Βουκουρεστίου και μητροπολίτου Μουντενίας και Δόμπρουτσας, η Ιερά Σύνοδος της Ορθοδόξου ρουμανικής εκκλησίας, ενέκρινε την ένταξη στο αγιολόγιο του μητροπολίτη Γρηγορίου του Διδασκάλου, με γενική τιμή ως ιεράρχου με τον τίτλο: άγιος ιεράρχης Γρηγόριος ο Διδάσκαλος μητροπολίτης Ρουμανικής Χώρας, εγγεγραμμένος στο ημερολόγιο της Ορθοδόξου ρουμανικής εκκλησίας στην ημερομηνία της 22ας Ιουνίου με μαύρο σταυρό, απλό ως άγιος με πολυέλαιο.

Η επίσημη ανακήρυξη της κατατάξεως στο αγιολόγιο έλαβε χώρα στον πατριαρχικό καθεδρικό ναό του Βουκουρεστίου κατά την ημέρα των πολιούχων αυτού αγίων Κωνσταντίνου και Ελένης, την 21 Μαΐου 2006 μ.Χ. κατά τη διάρκεια της θείας λειτουργίας η οποία τελέστηκε από το μακαριώτατο πατριάρχη κυρό Θεόκτιστο, πλαισιωμένο από τα περισσότερα μέλη της Ιεράς Συνόδου της Ορθοδόξου ρουμανικής εκκλησίας και αντιπροσώπων των αδελφών Ορθοδόξων Εκκλησιών, του Σεβασμιωτάτου Αρχιεπισκόπου Θυατείρων και Μεγάλης Βρεττανίας Γρηγορίου, Αντιπροσώπου του Οικουμενικού πατριαρχείου, του Σεβασμιωτάτου των ανατολικών Ηνωμένων Πολιτειών Αμερικής Μητροφάνους εκ μέρους του πατριαρχείου Σερβίας, του Σεβασμιωτάτου Ιγνατίου της Πλέβνας εκ μέρους του πατριαρχείου Βουλγαρίας, του Σεβασμιωτάτου Ελασσώνος Βασιλείου εκ μέρους της Ορθοδόξου εκκλησίας της Ελλάδος και του Σεβασμιωτάτου Λούμπλιν και Χέλμ εκ μέρους της Ορθοδόξου εκκλησίας της Πολωνίας.


https://saint.gr/4322/saint.aspx

Άγιοι Ζήνων και Ζηνάς ο υπηρέτης του


Δούλος σύναθλος τω συνάθλω Δεσπότη,
Άμφω δε δούλοι του Θεού τετμημένοι.

Άγιος Ευσέβιος

Κέραμος, Εὐσέβιε Μάρτυς Κυρίου,
Εὐθὺς δὲ καὶ στέφανος ἐν τῇ σῇ κάρᾳ.
Εἰκάδι δευτερίῃ κεφαλὴν θλάσαν Εὐσεβίοιο.

Λειτουργικά κείμενα

ΕΠΙΣΚΕΠΤΕΣ