Πριν από τέσσερις ημέρες, η ΔΕΗ προχώρησε στο ορυχείο Μαυροπηγής Κοζάνης σε ελεγχόμενη έκρηξη τριών καδοφόρων εκσκαφέων.
Καθένας είχε μήκος εκατό μέτρων, ύψος πενήντα μέτρων και βάρος άνω των 150 τόνων.
Μέσα σε λίγα λεπτά, η περιουσία του Ελληνικού λαού κατέρρευσε. (Να ήταν η μόνη)
Σύμφωνα με τους αρμόδιους :«το επόμενο διάστημα αναμένεται να ακολουθήσουν αντίστοιχες ενέργειες και σε άλλους καδοφόρους εσκαφείς που έχουν αποσυρθεί από την παραγωγική διαδικασία».
Και εκεί που αναρωτιόμασταν γιατί αυτή η σπουδή για καταστροφή, γιατί η εξάλειψη κάθε δυνατότητας εναλλακτικής χρήσης ενέργειας όταν όλη η Ευρώπη δεν βιάζεται, όταν η Γερμανία αποφάσισε την παράταση της παραγωγής από λιγνίτη έως το 2038;
Πριν από τέσσερις μήνες, ο Μητσοτάκης εξήγγειλε στη Γαλλία την συνεργασία της χώρας για επενδύσεις στην πυρηνική ενέργεια.
Και πριν αλέκτορα φωνήσαι
Οι επενδυτές, σαν έτοιμοι από καιρό, ενέσκηψαν, δηλώνοντας πώς έχουν προχωρήσει και στην έρευνα χωροθέτησης.
Και ποιες είναι οι περιοχές σύμφωνα με το Neostrategy;
Ποιες άλλες;
Η Νότια Εύβοια και η Θράκη.
"Τα “πρωτεία” έχει η Νότια Εύβοια, εκεί που δεν έμεινε σπιθαμή πράσινης γης από τις εκατοντάδες ανεμογεννήτριες και η Θράκη, εκεί που η μεγάλες πυρκαγιές άφησαν χώρους κενούς για εκμετάλλευση. Για τις ανεμογεννήτριες στη Θράκη μαίνεται ακόμη η μάχη με όσους αντιστέκονται στη λεηλασία γης και αέρα."
Ποιες είναι οι εταιρείες;
Η εταιρεία Athlos Energy, σε συνεργασία με την αμερικάνικη Cambrian Nuclear,οι οποίες ανακοίνωσαν την προκαταρκτική μελέτη χωροθέτησης για την εγκατάσταση πυρηνικών στην Ελλάδα.
¨"Μια εντελώς νεοσύστατη ελληνική start up που δημιουργήθηκε μόλις το 2024, συνεργάζεται με μια επίσης πολύ νέα αμερικάνικη εταιρεία (κοινό χαρακτηριστικό τους η απόλυτα ίδια εμφάνιση στις ιστοσελίδες τους)... Την ίδια χρονιά, το 2025 η Ευρωπαϊκή Επιτροπή ανακοινώνει ότι θα διαθέσει 200 εκατομμύρια για την ανάπτυξη μικρών πυρηνικών αντιδραστήρων..."
Στη χώρα λοιπόν που δυο τραίνα συγκρούονται γιατί "έφταιγε ο σταθμάρχης", που διαμελίζονται εργαζόμενες σε εργοστάσια μπισκότων (διότι δεν τηρήθηκαν οι στοιχειώδεις κανόνες ασφαλείας), θα φέρουμε αρθρωτούς πυρηνικούς αντιδραστήρες, υψηλότατου κόστους και σε περιοχή σεισμογενή.
Εντάξει είπαμε δεν είμαστε "χώρα αλλά χώρος", όμως κάπου πρέπει να σταματήσουμε να κάνουμε τους υπνοβάτες.
Κάπου να ντραπούμε μήπως; βλέποντας την αγάπη των Αλβανών και των Ελλήνων ομογενών για τον τόπο τους;
ΥΓ Στο πρώτο σχόλιο το ρεπορτάζ του Neostrategy.
https://www.facebook.com/permalink.php?story_fbid=pfbid02EcBC58J7FHwVWEk3TP4zY5tHbnCmHuBCErYer8hY16Hdatgo79NQJtPWSsVkcVXWl&id=100003816158557&__cft__[0]=AZY7mW-qefyAEWweCMbCgOr0pQX0gea2Uh3uoehKhKEKHvuMKRmn0qNr8Vp2ixEM59pCX8fF1nGVCfKr9ggetWihy4j5v_20JGRhCSOWBLwzBWx67YicFALGYiv3ot740HE5HN-qGKOLjfzrrcOhLoznSS9VRAKZgjy8j1uFw0Ak2TkrQPNLUfXrWXvFa2HEhv-IQYRmJfPGpNVUrkwzDNVOq47lnudfCkjOj58PFN68EA&__tn__=%2CO%2CP-y-R
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου