Το ψηφιδωτό της Θεοτόκου (Βρεφοκρατούσας) στην Αγιά Σοφιά, στην Κωνσταντινούπολη.

Διά τὴν Πόλῐν

Διά τὴν Πόλῐν πολεμήσομεν
Μαρμαρωμένος βασιλεύς ἐστί ὁ δῆμος ὁ ἑλληνικός
Τήν ῥίζᾰν αὐτοῦ εὑρήσει
Αἱ θάλατται, τά Μυστήρια τῆς Ἐλευσῖνος, αἱ ἐκκλησίαι
Τὰ ἄπιστᾰ ὄντα λήψονται τὸ Μέγιστον Φῶς
Περιμένω τὴν στιγμήν διά τὴν Πόλῐν
Διά τὸν Ναόν τῆς τοῦ Θεοῦ Σοφίᾱς

Η Ελλάς Ευγνωμονούσα, Θεόδωρος Βρυζάκης (1858)
Κι ὅμως δὲν πίστεψα
Ὅρους ἀντέστρεψα
Εἶμαι ὁ Ἕλληνας ποὺ πολεμᾶ
Εἶπαν πὼς χάθηκα
Δρόμους μου χάραξαν
Ἔμεινα μόνος μου κι ὅμως ἐπέζησα
Ἔζησα στὴ φωτιά

Αλέξανδρος (Άλεξ) Παναγή, Στὴ φωτιά (Eurovision 1995)

Τρίτη 13 Ιουλίου 2021

Στο 25% ο φόρος για το Netflix στη Γαλλία, στο 1,5% στην Ελλάδα!

 

Βαρύ πλήγμα στην αναπτυσσόμενη οπτικοακουστική βιομηχανία της χώρας δέχεται η χώρα από τις επιλογές της κυβέρνησης. Ενώ η Γαλλία ετοιμάζει διάταγμα που θα επιβάλει στο Netflix και στην Amazon να διαθέτουν το 20% – 25% των εσόδων τους για την παραγωγή γαλλικών σειρών και ταινιών, η Ελλάδα, με απόφαση της κυβέρνησης, έχει προσδιορίσει το ποσοστό αυτό στο φτωχό 1,5%. Το καθεστώς αυτό συνιστά αθέμιτο ανταγωνισμό για τις επιχειρήσεις με έδρα στην Ελλάδα που πληρώνουν φόρους και εισφορές.

 

 Επιδοτεί τη βουλγαρική εργασία το Ελληνικό Δημόσιο!

Η απόφαση αυτή της κυβέρνησης λειτουργεί συνδυαστικά με την τροπολογία του Κυριάκου Πιερρακάκη επί του «νόμου Κρέτσου», που επιτρέπει στις επιδοτούμενες παραγωγές στην Ελλάδα να τιμολογούν το 50% του κόστους παραγωγής σε άλλες χώρες. Έγκαιρα η στήλη είχε επισημάνει τα προβλήματα που θα δημιουργηθούν, χωρίς, φυσικά, να υπάρξει ανταπόκριση από τους αρμόδιους υπουργούς.

Η δοκιμή του νέου συστήματος έγινε με τα γυρίσματα της παραγωγής «Τhe Enforcer» (πρώην τίτλος «Barracuda») με τον Αντόνιο Μπαντέρας. Η κυβέρνηση επένδυσε στην προβολή της παραγωγής, αλλά οι εργαζόμενοι του χώρου διαπίστωσαν πως η επιδοτούμενη από το Ελληνικό Δημόσιο παραγωγή με 4 εκατ. ευρώ, επί προϋπολογισμού 20 εκατ. ευρώ, είχε εργαζομένους από τη Βουλγαρία. Η βουλγαρική εταιρεία παραγωγής Nu Boyana Film Studios, που είχε δείξει ενδιαφέρον από το 2018, έφερε προσωπικό από τη Βουλγαρία για την ταινία. Ο «νόμος Κρέτσου» υποχρέωνε τους παραγωγούς, για να λάβουν την επιδότηση από το Ελληνικό Δημόσιο, να κάνουν τιμολογήσεις στην Ελλάδα, αποκλειστικά αποδίδοντας φόρους και εισφορές εντός ελληνικής επικράτειας.



Πηγή

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου


ΕΠΙΣΚΕΠΤΕΣ