Η δήθεν “ψυχαγωγική” τηλεόραση θεωρεί πως το κοινό που τους βλέπει δεν αντιλαμβάνεται τι συμβαίνει.
Ένα βίντεο όταν είναι φορτωμένο στον υπολογιστή έτοιμο, προς μετάδοση έχει περάσει από διαδοχικά στάδια.
Προηγείται η σύσκεψη παρουσία όλων των συντελεστών που εγκρίνονται τα θέματα. Ακολουθεί η ανάθεση του ρεπορτάζ, το γύρισμά των πλάνων, το σπικάζ, το μοντάζ και η αποθήκευση στον υπολογιστή της ροής του προγράμματος για να μεταδοθεί.
Κανείς ή καμία παρουσιάστρια δεν ενημερώνεται την τελευταία στιγμή στον αέρα για θέμα που έχει ήδη προετοιμαστεί
Πολύ δε περισσότερα όταν το “ρεπορτάζ” αυτό έχει κάνει ήδη καριέρα στο συνεργαζόμενο κανάλι και όλοι γνωρίζουν τις επικρίσεις που έχει δεχθεί.
Η ΕΡΤ και φέτος ξεχωρίζει για τις σειρές της. Για δεύτερη συνεχόμενη χρονιά κάνουν τη διαφορά, στο τηλεοπτικό δίκτυο, όπου εξακολουθούν να υστερούν οι υπόλοιποι τομείς, όπως το αθλητικό ή η ενημέρωση.
Με τόσο πολύ κινούμενη εικόνα είναι άξιο απορίας πως η διαφημιστική εταιρεία που ανέλαβε την καμπάνια για την κρατική τηλεόραση, κατέληξε στο συμπέρασμα πως η ΕΡΤ είναι …ακίνητη!
“Στρατιωτικά ακούνητα και αγέλαστα, μέρα ή νύχτα”; “Μαύρη είναι η νύχτα στα βοουνά”
Επειδή “θα κλάψουν μανούλες με το ρεύμα”, ας είναι προετοιμασμένοι στην ΕΡΤ για το ανταποδοτικό τέλος και τα προβλήματα που θα υπάρξουν στην είσπραξή του.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου