Το ψηφιδωτό της Θεοτόκου (Βρεφοκρατούσας) στην Αγιά Σοφιά, στην Κωνσταντινούπολη.

Διά τὴν Πόλῐν

Διά τὴν Πόλῐν πολεμήσομεν
Μαρμαρωμένος βασιλεύς ἐστί ὁ δῆμος ὁ ἑλληνικός
Τήν ῥίζᾰν αὐτοῦ εὑρήσει
Αἱ θάλατται, τά Μυστήρια τῆς Ἐλευσῖνος, αἱ ἐκκλησίαι
Τὰ ἄπιστᾰ ὄντα λήψονται τὸ Μέγιστον Φῶς
Περιμένω τὴν στιγμήν διά τὴν Πόλῐν
Διά τὸν Ναόν τῆς τοῦ Θεοῦ Σοφίᾱς

Η Ελλάς Ευγνωμονούσα, Θεόδωρος Βρυζάκης (1858)
Κι όμως δεν πίστεψα
Όρους αντέστρεψα
Είμαι ο Έλληνας που πολεμά
Είπαν πως χάθηκα
Δρόμους μου χάραξαν
Έμεινα μόνος μου κι όμως επέζησα
Έζησα στη φωτιά

Αλέξανδρος (Άλεξ) Παναγή, Στη φωτιά (Eurovision 1995)

Αναγνώστες

Δευτέρα 12 Ιουλίου 2021

Υποχωρεί το υπουργείο Παιδείας παίρνοντας πίσω τα τμήματα διαφορετικών ταχυτήτων με ρατσιστικό πρόσημο

 Τα μαζεύει τελικά το υπουργείο Παιδείας που πριν λίγες ημέρες με μια εξόφθαλμα αντιπαιδαγωγική διάταξη που έρχεται σε πλήρη αντιδιαστολή με κάθε έννοια συμπερίληψης φαίνεται πως επιχείρησε να φέρει την «αναβάθμιση του σχολείου», με την Νίκη Κεραμέως να εισάγει τον διαχωρισμό των μαθητών σε τμήματα με «γενικά ή ειδικά κριτήρια» ευνοώντας αποκλειστικά τους αρίστους, σε πλήρη αντιδιαστολή με τις κατευθυντήριες περί ολιστικής προσέγγισης της εκπαίδευσης. Σε ανακοίνωσή του το υπουργείο Παιδείας, αναφέρει ότι κατόπιν διαλόγου με τους εκπροσώπους των κομμάτων του κοινοβουλίου, δρομολογούνται ήδη τροποποιήσεις στο νομοσχέδιο για την αξιολόγηση το οποίο θα βρίσκεται στη δημόσια διαβούλευση μέχρι και την Τετάρτη 14 Ιουλίου 2021.


Σε μια αναδίπλωση το υπουργείο Παιδείας με ανακοίνωση του, πήρε πίσω τη ρύθμιση για την κατανομή των μαθητών στο υπό διαβούλευση νομοσχέδιο για την αξιολόγηση.

Σε ανακοίνωσή του το υπουργείο Παιδείας, αναφέρει ότι κατόπιν διαλόγου με τους εκπροσώπους των κομμάτων του κοινοβουλίου, δρομολογούνται ήδη τροποποιήσεις στο νομοσχέδιο για την αξιολόγηση το οποίο θα βρίσκεται στη δημόσια διαβούλευση μέχρι και την Τετάρτη 14 Ιουλίου 2021.

Δύο αλλαγές που ανακοίνωσε το υπουργείο, αφορούν την κατανομή των μαθητών ανά τμήμα, όπου φαίνεται να παίρνει πίσω τη ρύθμιση που όριζε ότι η κατανομή θα γίνεται βάσει ποιοτικών χαρακτηριστικών, με την απόφαση να την λαμβάνει ο Σύλλογος Διδασκόντων, αφού πρώτα συνυπολόγιζε τις ειδικές μαθησιακές ανάγκες των μαθητών φροντίζοντας ούτως ώστε να διαμορφώνονται ομάδες με στόχο τη διευκόλυνση της κοινωνικής ένταξης και μαθησιακής προόδου των μαθητών. Πρόκειται για το άρθρο 85 του υπό διαβούλευση νομοσχεδίου, ρύθμιση η οποία δεν θα ισχύσει τελικά, με το υπουργείο να ανακοινώνει ότι η κατανομή θα γίνεται αλφαβητικά, όπως δηλαδή γινόταν μέχρι τώρα.

Σύμφωνα με το Alfavita.gr, ένα ακόμα σημείο που φαίνεται να παίρνει πίσω το υπουργείο αφορά τη δυνατότητα διεκδίκησης θέσεων Διευθυντών Σχολείων, ΠΔΕ, Διευθυντών Εκπαίδευσης, Συμβούλων Εκπαίδευσης, Συμβούλου εκπαίδευσης και άλλων θέσεων, από ιδιωτικούς εκπαιδευτικούς (άρθρα 27 και 54 με τίτλο Μισθολογικές διατάξεις και Σκοπός και πεδίο εφαρμογής αντίστοιχα).

Σύμφωνα με την ανακοίνωση του υπουργείου, θέσεις στελεχών εκπαίδευσης θα διεκδικούν μόνο εκπαιδευτικοί του δημόσιου τομέα τελικά. Σημειώνεται βέβαια ότι στην ανακοίνωση του υπουργείο οι δύο παραπάνω τροποποιήσεις έγιναν έπειτα από τη συνάντηση του υπουργείου με κοινοβουλευτικά κόμματα όπως το ΚΙΝΑΛ και το ΜΕΡΑ25, ενώ γίνεται αναφορά ακόμα και σε εκπροσώπους της Ελληνικής Λύσης.

Με τμήματα διαφορετικών ταχυτήτων και ρατσιστικό πρόσημο η «αναβάθμιση του σχολείου» από την Κεραμέως




Πηγή

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου


Άγαλμα του Κωνσταντίνου Παλαιολόγου στην Πλατεία Μητροπόλεως, στην Αθήνα.

ΕΠΙΣΚΕΠΤΕΣ