Το ψηφιδωτό της Θεοτόκου (Βρεφοκρατούσας) στην Αγιά Σοφιά, στην Κωνσταντινούπολη.

Διά τὴν Πόλῐν

Διά τὴν Πόλῐν πολεμήσομεν
Μαρμαρωμένος βασιλεύς ἐστί ὁ δῆμος ὁ ἑλληνικός
Τήν ῥίζᾰν αὐτοῦ εὑρήσει
Αἱ θάλατται, τά Μυστήρια τῆς Ἐλευσῖνος, αἱ ἐκκλησίαι
Τὰ ἄπιστᾰ ὄντα λήψονται τὸ Μέγιστον Φῶς
Περιμένω τὴν στιγμήν διά τὴν Πόλῐν
Διά τὸν Ναόν τῆς τοῦ Θεοῦ Σοφίᾱς

Η Ελλάς Ευγνωμονούσα, Θεόδωρος Βρυζάκης (1858)
Κι ὅμως δὲν πίστεψα
Ὅρους ἀντέστρεψα
Εἶμαι ὁ Ἕλληνας ποὺ πολεμᾶ
Εἶπαν πὼς χάθηκα
Δρόμους μου χάραξαν
Ἔμεινα μόνος μου κι ὅμως ἐπέζησα
Ἔζησα στὴ φωτιά

Αλέξανδρος (Άλεξ) Παναγή, Στὴ φωτιά (Eurovision 1995)

Παρασκευή 30 Ιουλίου 2021

Χάνεται το 60% των εσόδων της διαφήμισης σε πλατφόρμες και media shops!

Τρομακτική είναι η απώλεια των εσόδων στις ηλεκτρονικές εκδόσεις εξαιτίας των παρεμβάσεων των πλατφορμών. Μόνο το 40% μιας διαφήμισης πηγαίνει στο Μέσο (ιστοσελίδα), καθώς οι πλατφόρμες, ενώ υπόσχονται προγραμματισμένες διαφημιστικές καμπάνιες και παρακρατούν το 30% για την υπηρεσία αυτή, επί της ουσίας πηγαίνουν στα απαρχαιωμένα media shops για να κατευθύνουν τη διαφήμιση στα ΜΜΕ, εισπράττοντας προμήθεια 30%.

Στον αντίποδα της στρεβλής ανάπτυξης και της ψηφιακής αγοράς, προετοιμάζονται πρωτοβουλίες και συμπράξεις από τα ΜΜΕ, ώστε αξιοποιώντας τα δεδομένα από την κίνηση στην ιστοσελίδα τους να μπορούν να διεκδικούν απευθείας, χωρίς διαμεσολάβηση, τη διαφήμιση από τον πελάτη.



Πηγή

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου


ΕΠΙΣΚΕΠΤΕΣ