Τρίτη 23 Ιουνίου 2026

Ρεπορτάζ στην κρατική ΕΡΤ

 Πριν 15 χρόνια ένας δαιμόνιος έλλην, έβαλε παρανόμως τροχόσπιτα μέσα στο Εθνικό Πάρκο Σχινιά δίπλα στο κύμα. Πριν λίγα χρόνια έχτισε 13 μπάνκαλοους. Αυθαίρετα. Αμέσως πήρε ρεύμα σαν κύριος. Το 2020 μπήκε σε πρόγραμμα και επιδοτήθηκε για ενεργειακή αναβάθμιση (!).

Σε όλη αυτή τη διάρκεια έγιναν καταγγελίες, τα σπίτια κρίθηκαν κατεδαφιστέα, πήγε η ΕΡΤ που κάνει το ίδιο ρεπορτάζ επί 4 συναπτά έτη. Το Resort μέσα στο Εθνικό Πάρκο συνεχίζει να ακμάζει.
Ακόμη και ο Παπαχλιμίντζος έκανε μια πικρή διαπίστωση: τα ίδια λέμε κάθε χρόνο, θα μας βλέπει από κάπου και ο ιδιοκτήτης και θα λέει. Δεν βαρέθηκαν ακόμη αυτοί; Δε φεύγω λέμε.
Έίμαστε μια ωραία ατμόσφαιρα.

https://www.facebook.com/permalink.php?story_fbid=pfbid0zS9o8t3bFQ31WoSYS3vGgUpTZhEX1H9gAx62g1etAgvYWFPcZrNFBBUV4dpZ1P8nl&id=100075120776319&__cft__[0]=AZb6vyi0Bel0nrMDMCL3ce65f6DR1ytL9utilO6TVPtxaeJZLTtcAjbdUH63l7DhZwkvNrt9aSS-2qdXPObzUnrvVZ8Kfmuv5KT8K58InFgO0jQGJSnowpO1Of6XY_PEzEpUuKT7ylnw6eO78fo8OCYvEi9Ii72GSLFl9yF5gu_qWwUh7W51q7ttd65O4V-oG3icwRveBGvd2pKwFmvq0nTeM36b-v4v1J37KSjv2r2Ruw&__tn__=%2CO%2CP-y-R

ΕΠΙΣΚΕΠΤΕΣ